تلاش سنتکام در تقویت پدافند هوایی متزلزل رژیم صهیونیستی

فرمانده تروریست‌های سنتکام برای کمک به تقویت لایه‌های پدافندی رژیم موقت صهیونیستی به فلسطین اشغالی سفر کرد.

به گزارش مشرق، فرمانده تروریست‌های سنتکام روز یکشنبه برای دومین سفر رسمی خود از زمان حضور در این سمت وارد افلسطین اشغالی شد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که ورود «مایکل اریک کوریلا» فرمانده سنتکام  به دنبال دیداری بین یک هیات بازدید کننده متشکل از افسران سنتکام و مقامات ارشد ارتش اسرائیل در ماه گذشته برگزار شد که در آن برنامه‌های اقدام مشترک برای جنگ چند جبهه مورد بحث قرار گرفت.

ارتش رژیم موقت صهیونیستی بدون ارائه جزئیات بیشتر درباره این سفر گفت که کوریلا در طول سفر خود بر تقویت دفاع هوایی اسرائیل تمرکز خواهد کرد.

چهارشنبه گذشته «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده، از سامانه‌های دفاع هوایی چند لایه رژیم صهیونیستی از جمله سامانه رهگیری لیزری در حال توسعه بازدید کرد. تل آویو امیدوار است با واشنگتن در این پروژه سرمایه گذاری کند.

این در حالی است که چندی قبل یک وبگاه تحلیلی صهیونیستی نوشت، تل آویو نگرانی فزاینده‌ای در مورد پهپادهای ایران دارد، زیرا ایرانی‌ها راه‌های غلبه بر سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل را ایجاد کرده‌اند.

تلاش سنتکام در تقویت پدافند هوایی متزلزل رژیم صهیونیستی

وبگاه صهیونیستی «جی ان اس» نوشت، ایران  فناوری و دانش لازم برای تولید هواپیماهای بدون سرنشین را به غزه که تنها ۷۰ کیلومتر (۴۳.۵ مایل) از «تاسیسات اتمی دیمونا» دورتر است، انتقال داده است. در ماه مه، حماس از پهپادهای کامیکازه به سبک ایرانی مملو از ۱۱ پوند مواد منفجره استفاده کرد.

در این مطلب آمده است، اسرائیل نگرانی فزاینده‌ای در مورد پهپادهای ایران دارد، زیرا ایرانی‌ها راه‌های تغییردهنده بازی را برای غلبه بر سامانه‌های پدافند هوایی ایجاد کرده‌اند و در حال حاضر مشخص نیست که آیا  سامانه گنبد آهنین می‌تواند پهپادهای ایرانی را شناسایی کند یا خیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    1 0
    آبکشتون سوراخه سوراخ
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    1 0
    اگه پدافندهاتون خوب هم کارکنه غزه بیشترباراکت میجنگه که درعمق پایین است وپدافند خودموشک وراکت رامثل فشنگ باترکش داغ توی سرشون خرد میکنه موشکهاهم غیرقابل ردیابی هستند والان درخودتلاویو عملیات مسلحانه انجام میشه دیگه پدافند بی فایده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس