کد خبر 1399451
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
ناامیدی استقلال از جذب لژیونر فوتبال ایران

حضور بازیکن خلاق فوتبال ایران در تمرینات گروهی تیم «کایسری اسپور» ترکیه موجب شده تا هواداران از جذب این بازیکن ناامید شوند.

به گزارش مشرق، داستان جذب لژیونرهای فوتبال ایران از سوی باشگاه استقلال به کلاف سردرگم نقل و انتقالات فوتبال ایران تبدیل شده است. هر چند که اخبار مختلفی در خصوص توافق این باشگاه با کاوه رضایی، محمد نادری و محمد محبی  منتشر شد اما واقعیت داستان آن است که تا کنون هیچ کدام از این شایعات به واقعیت تبدیل نشده و هوداران همچنان منتظر بمب نقل و انتقالاتی هستند.

یکی از این بازیکنان علی کریمی است که در گذشته نمایش درخشانی با پیراهن استقلال داشت و اکنون در لیگ ترکیه توپ می‌زند. این بازیکن فصل گذشته مصدوم بود و نتوانست به میدان برود اما اکنون در تمرینات گروهی تیم «کایسری اسپور» حضور دارد و احتمال بازگشت وی به استقلال به کمترین میزان ممکن رسیده است.

حضور کریمی در تمرینات تیم ترکیه‌ای در حالی است که این هافبک خلاق یکی از گزینه‌های مصطفی آجورلو برای تیم ریکاردو ساپینتو بود اما حضور او در تمرینات گروهی تیم کایسری اسپور و سکوت مدیران استقلال در این زمینه، هواداران را از جذب این بازیکن ناامید کرده است.

ناامیدی از جذب کریمی در حالی است که استقلالی‌ها همچنان منتظر تست پزشکی کاوه رضایی هستند و داستان انتقال محبی به این تیم هم پیچیده شده است و خبری هم از محمد نادری نیست.

نارضایتی هواداران استقلال از فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه در حالی است که تیم رقیب به راحتی چند لژیونر فوتبال ایران را جذب و زمینه حضور آنان را در فوتبال ایران فراهم کرد. البته نباید تمام مشکلات پیش‌روی جذب لژیونرهای فوتبال ایران را به مدیران نسبت داد بلکه بخشی از آن نیز به تعصب بازیکنان به پیراهن تیم استقلال بازخواهد گشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 0
    امثال علی کریمی و سعید عزت اللهی لژیونر بودن فوتبال شون رو نابوده عزیت الهی حاظره تو تیم سقوط کرده دانمارک بازی کنه ولی ایران نیاد -علی کریمی هم میخاد تو ترکیه مصدوم باشه ایران نیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس