..

یک مقام ارتش آمریکا با توجه به ادعاهای مطرح‌شده در خصوص ارسال سلاح از ایران به روسیه گفته هنوز شواهدی از استفاده روس‌ها از این سلاح‌ها وجود ندارد.

به گزارش مشرق، یک مقام ارتش آمریکا در ادامه ادعاها درباره قصد ایران برای ارسال پهپاد به روسیه در جمع خبرنگاران آمریکایی گفته که هنوز نشانه‌هایی از وجود سلاح‌های ایران در میان نیروهای ارتش روسیه در جنگ اوکراین دیده نمی‌شود.

این مقام ارتش آمریکا که اشاره‌ای به نام او نشده گفت: «هنوز نشانه‌ای از ظاهر شدن سلاح‌های ایران در میان نیروهای روسیه‌ای در حال نبرد در اوکراین دیده نمی‌شود.»

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید دوشنبه (۱۱ ژوئیه) در اظهاراتی مدعی شد که ایران بزودی چند صد پهپاد با قابلیت حمل سلاح به روسیه تحویل می‌دهد. وی در کنفرانسی خبری در واشنگتن ادعا کرد: اطلاعات ما حاکی از آن است که دولت ایران خود را آماده می‌کند، تا در فرصتی بسیار کوتاه چند صد پهپاد و از جمله پهپادهایی که قابلیت حمل سلاح داشته باشند را تحویل روسیه دهد.

این ادعا واکنش وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران را در پی داشت و «ناصر کنعانی» سخنگوی این وزارتخانه تصریح کرد: سابقه همکاری‌ها بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در حوزه برخی فناوری‌های نوین به پیش از آغاز جنگ در اوکراین برمی‌گردد و در مقطع اخیر هیچ تحول خاصی در این ارتباط رخ نداده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    13 2
    ایران باید فروش پهبادهای شاهد و فطرس را به روسیه به تعداد زیاد آغاز کند
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    17 1
    این پهبادها نتیجه جنگ را 100 درصد تغییر خواهد داد و داعش اروپایی را که پدر داعش اسیایی است نابود خواهد کرد
  • IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    8 0
    یواش یواش نشانه پیدا میشود
  • IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    4 1
    چقدر اصلاحطلبان و مخالفان دولت امثال مطهری و... انگ زدن و حمله کردن به کشور و حاکمیت فقط با یه خبر از طرف رسانه های دشمن.فقط خدا بهتون رحم کنه و بس.
  • IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    8 1
    آفرین بر ایران چقدر از ایران می‌ترسید چرا اینقدر وحشت دارید
  • قاسم IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    8 1
    به شما مربوط نیست
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    2 0
    تا کور شید شما چرا گاوچرانها، باید همیشه سلاحها آمریکایی باشند, پهپاد میدیم سوخو 35 و57 میگیریم.
  • DE ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    1 0
    یک مقام ارتش آمریکا با توجه به ادعاهای مطرح‌شده در خصوص ارسال سلاح از ایران به روسیه گفته هنوز شواهدی از استفاده روس‌ها از این سلاح‌ها وجود ندارد// امریکایی ها فکر میکنند باید روی پهباد ها پرچم جمهوری اسلامی باشه روشهم به فارسی نوشته شده باشه قبل از مصرف تکان دهید. خب دیوانه ها ایران اگر خواسته بوده بیده طبق سفارش روسیه براشون سه شیفته نوع و طرحی جدید را تولید میکنند که هیچ شباهتی به پهبادهای ایران نداشته باشه.
  • ساس DE ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    0 0
    جنگ اوکراین یک توافق سطح بالا بین سران مسکو و واشنگتن برای مانور و به رخ کشیدن جنگ افزار و حل معضل کشورهایی مثل ایران و اوکراین است. روسها خودشان پهپادهایی مثل آخوتنیک را دارند که بسیار قدرتمندتر از نوع ایرانی است اما آمده اند تا شاه بیت پهپادها را با کدینگ نظامی به پنتاگون بفرستند تا در سرکوب و مهار قدرت ایران و یمن به اسرائیل کمک شایانی کرده باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس