پای زمین زدن سریال سلمان فارسی در میان است

با اظهارات افشاگرانه و بی سابقه رضا کیانیان درباره جنبش می تو و انتقاد شدید از تهمتی که به فرهاد اصلانی زده شد حالا این تئوری که اتهام زدن به افرادی چون فرهاد اصلانی و حبیب رضایی ، یک پروژه پیچیده در آن سوی مرزهاست، بیشتر تقویت شده است.

به گزارش مشرق، با اظهارات افشاگرانه و بی سابقه رضا کیانیان درباره جنبش می تو و انتقاد شدید از تهمتی که به فرهاد اصلانی زده شد حالا این تئوری که اتهام زدن به افرادی چون فرهاد اصلانی و حبیب رضایی ، یک پروژه پیچیده در آن سوی مرزهاست ، بیشتر تقویت شده است .

از مدتها قبل این بحث در محافل مختلف مطرح شد که چرا پروژه تهمت زدن به بازیگر مشهوری چون فرهاد اصلانی کلید زده شد و از سوی افراد ضد انقلاب و ضد دینی چون شقایق نوروزی به آن دامن زده شد ...خیلی ها جواب این سوال را در ساخت سریال مهمی چون سلمان فارسی می دانند که بازیگر اصلی آن فرهاد اصلانی است ..

بیشتر بخوانید:

فرهاد اصلانی از سمیه میرشمسی به دلیل طرح اتهام تعرض جنسی شکایت کرد

جالب است ساخت سریال سلمان فارسی که سریال استراتژیک و مهمی است دقیقا بر خلاف تبلیغات ضد دین و ضد اسلام رسانه های اپوزیسیون حکومت است ...

سلمان فارسی که تنها صحابه ایرانی پیامبر است احتمالا آنقدر ساخت سریالی درباره او ، خوابهای بسیاری را در خارج از کشور آشفته خواهد کرد که در یک توطئه پیچیده ، برای به زمین زدن آن برنامه ریزی گسترده ای کرده اند . احتمالا تخریب فرهاد اصلانی فقط یکی از برنامه ریزی های این توطئه خواهد بود ودر آینده باید منتظر توطئه های بیشتری علیه این سریال باشیم ..

داستان سریال «سلمان فارسی» از تولد تا ماجرای فتح ایران است. پیش‌بینی شده این سریال در ۴۰ قسمت ساخته شود .

فرهاد اصلانی نقش تاجری را در مجموعه «سلمان فارسی» بازی می‌کند.

معمای پیچیده متهم  کردن فرهاد اصلانی برای تخریب سریال سلمان فارسی است؟

یک فرد بی خرد در خارج از کشور حرفی زد

پیش از این‌ نیز سید ضیا هاشمی تهیه کننده سینما در مصاحبه ای با رادیو گفته بود : یک فرد بی خرد در خارج از کشور حرفی زد و از داخل خانه سینما بیانیه ای در تایید او صادر شد (آن هم از طرف بچه هایی که من همه آنها را می شناسم و بچه های خوب و سالمی هستند) و با آبروی یک نفر بازی کردند و دولت و خانه سینما هم هیچ واکنشی نشان ندادند انگار بدشان نیامد! سازمان سینمایی آنجا هم پیشنهاد یک شورای دیگر داد در شرایطی که از ۴ ماه قبل آئین نامه انضباطی مفصلی را برای آقای خزاعی فرستادیم که راجع به همه موضوعات چالشی سینما از موارد اخلاقی تا مالی در آن آمده بود اما هنوز هیچ پاسخی به ما نداده اند!

بیشتر بخوانید:

طرح شکایت حبیب رضایی از ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو

فرهاد اصلانی با بازی در مختارنامه آخرت خود را خریده

این تهیه کننده سینما در ادامه گفته بود : فرهاد اصلانی با بازی در نقش ابن زیاد در مختارنامه آخرت خود را خریده و سالهای سال است که در این سینما حضور دارد چرا با او این برخورد زشت انجام شد! این افرادی که این بیانیه را امضا کردند با خودشان فکر کنند از فردا ما راجع به هر موضوعی بخواهیم راجع به سینما حرف بزنیم( مثلا با آقایان مجلس درباره بحث مالیات و بسیاری بحث های دیگر) با این پاسخ مواجه خواهیم شد که دارید راجع به همان هایی صحبت می کنید که فاسدند!

غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما نیز دربرنامه سینما معیار گفته بود : در خصوص بیانیه بازیگران و عوامل خانم سینما متاسفانه سوتفاهم خطرناکی که پیش عمده این موضوع است که گویی کلیه این افراد امضا کننده دچار تعرض یا آسیب جنسی شده اند در حالیکه این مساله تنها برای ۴، ۵ نفر بوده و بقیه به حمایت از آنها این بیانیه را امضا کرده اند که کاش این افراد شکایت خود را ثبت می کردند و برای مردم توضیح بیشتری می دانند که مسائل روشن شود و مردم بدانند در مواردی موضوع صرفا یک برخورد تند یا ناشایست بوده و مساله جنسی مطرح نبوده است.

منبع: بولتن نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    3 10
    یه مشت ریختن توی مشرق تا از مثل فرهاد اصلانی حمایت کنن. از خدا می خوام جزای کارتون رو سریعتر از اون چیزی که فکر می کنید بده. الهی آمین
    • برزو IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      0 3
      بله
    • IQ ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      6 1
      «هرکس به مرد یا زن مؤمن بهتان بزند خداوند در روز رستاخیز او را در طینت خبال (چرک و زردابه‌ای است ...) نگه دارد تا حرف خود را پس گیرد.»
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
      1 0
      اینها مسایل که در سینمای ایران شکل گرفته همه ناشی از دوری از خدا و دین اوست و این نوع مواجهه با مشکل هم ریشه دینی ندارد تا برنگردیم به همان راهی که خدا و رسول روشن کرده‌اند این مسائل حل نخواهد شد نگاه به تاریخ و تجربه دیگران بسیار راه گشاست آیا بشر در غرب با فاصله گرفتن از خدا مشکلاتش برطرف شده یا بیشتر شده است؟ آیا این وضع اسفناک اخلاقی که بر جامعه ما حاکم شده حاصل نزدیک شدن به خداست یا محصول فرار به دامان شیطان است؟
    • حمیدرضا IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
      3 0
      *** مشرق نیوز نسبت به این بحث نه موضوعی داره و نه دفاعی .... اما بعنوان تحلیل به استناد حرف های دیگران مطالبی را گزارش داشته است ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس