فرهادی اصلانی سمیه میرشمسی

در حالی که در ماه‌های گذشته سمیه میرشمسی دستیار و برنامه ریز سینما روایت‌هایی از آزار فرهاد اصلانی را منتشر کرده بود، این بازیگر از او به دلیل اتهام شکایت کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که در ماه‌های گذشته سمیه میرشمسی دستیار و برنامه ریز سینما روایت‌هایی از آزار فرهاد اصلانی را منتشر کرده بود، این بازیگر از او به دلیل اتهام شکایت کرد.

میرشمسی در صفحه شخصی خود از شکایت فرهاد اصلانی از وی در شورای صیانت خانه سینما خبر داده و نوشته: دوشنبه هفته گذشته در نخستین تماس رسمی از «خانه سینما» متوجه شکایت آقای فرهاد اصلانی از خودم در شورای صیانت خانه سینما شدم.

همچنین میرشمسی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که در هیچ جلسه‌ای از شورای صیانت خانه سینما شرکت نخواهد کرد.

منبع: کانال تلگرامی خبرگزاری صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    3 7
    دفاعیات آقای اصلانی بر شاهدی استوار است که شهادت می دهد که در زمانی که خانم میرشمسی ادعا کرده که آقای اصلانی به وی تعرض کرده آقای اصلانی در آن زمان در حال تجاوز به شاهد بوده است و بنابراین آقای اصلانی بیگناه است چون در یک زمان نمی شود به دو نفر در دو مکان به صورت همزمان تعرض کرد. طبق اظهارات یک منبع که نخواست نامش فاش شود این شاهد عضو شورای صیانت سینما نیز می باشد.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    4 0
    به فرموده حافظ بزرگ: تخم دیگر به کف آریم و بکاریم زنو کان چه کشتیم زخجلت نتوان کرد درو روی سخنم با این دو بزرگوار نزست، ولی واقعا باید دنیای هنر و سینمای کشور را هرچند بسیار سخته چون محفوظ ماندن در این فضا دل شیر می خواهد و اندکی ایمان و اعتقاد به انسانیت، را خانه تکانی کرد و این فضا را بطور کامل از دست افراد معلوم الحال و نامعلوم که سیاحه حاشیه هاشون صد برابر کارکرد هنریشون در آورد، از نا اهل پس گرفت و اهلش سپرد و سپس این اهلی ها رو هم حفظ کرد چون اکثر افرادی که امروز به نحوی راست یا نادرست به دست خودشون یا توسط دیگران حاشیه و مسله دار شدند زمانی عنصری صاف واک بودند لکن در گذر ایام به این روز افتادند . والعاقبه للمتقین.
  • محمد IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    5 1
    آدم چقدر یاد هیولا میافتد، امان از هیولاهای مذکر و مونث
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    6 2
    إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ ۚ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    3 3
    دست درازی و مزاحمت و تعرض و ایجاد رعب و وحشت برای سکوت قربانی در آخر ۲قورت و نیمشان هم باقیست با پر رویی به فعالیت اجتماعی خود ادامه دادن و ... اللهم عجل الولیک الفرج
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    6 2
    همیشه همین بوده هیچوقت جامعه با متجاوزان پررو سالم نمی شود ان شاء الله هرکی از متجاوز هرزه حمایت میکند ۷ نسلش گرفتار چنین افرادی شود
  • CA ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    8 3
    هر چی سر کدومشون بیاد حقشونه. دو ماهه همه دارن همدیگه رو متهم میکنن. هیچ دادگاهی هم برای این مسائل تشکیل نمیشه. فضای جامعه رو هم به لجن کشیدن. یا اون سینما پر از متجاوزه، یا پر از دروغگویانی که عفت عمومی و اخلاقیات جامعه رو با اتهامات دروغ بدون هیچ اثباتی به گند کشیدن، ویا ترکیبی از هر دو.
  • ایرانی IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    1 0
    چقدرزشته که همه چی روماست مالی میکنن
  • IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    مدیر مشرق نیوز. گیرم بیفتی لتوپارت میکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس