کد خبر 1398314
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

به گزارش مشرق، میلاد کی‌مرام، بازیگر سینما و تلویزیون صحنه پاس گل آزمون به طارمی در دیدار مقابل امارات را در استوری اینستاگرام شخص‌اش درحالی منتشر کرده که این روزها رابطه برخی ملی‌پوشان با یکدیگر درخصوص ماجرای اسکوچیچ شکراب شده است. کی مرام عنوان این ویدیو را «ترسناکترین خط حمله آسیا» انتخاب کرده و جالب اینکه مهدی طارمی این استوری بازیگر سینما را بازنشر کرده تا به نوعی از بهبود رابطه خود با سردار آزمون خبر داده باشد.

پیش از این سردار آزمون به همراه چند بازیکن دیگر تیم ملی با انتشار یک استوری خواستار ادامه حضور دراگان اسکوچیچ شدند و ساعتی بعد چند بازیکن دیگر تیم ملی، این با اعلام برائت از موضع این نفرات، اظهارنظر دیگری را انجام دادند.

سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر تاکید کرده بود مهدی طارمی، دوست صمیمی اوست و هرگز به او «دروغ نمی‌گوید».

پس از آن به نظر سردار و طارمی با یکدیگر صحبت کردند و این مسئله حداقل برای آنها تا حدی حل شد و حالا یک روز پس از صحبت‌های آزمون، طارمی به این شکل رابطه خوب خود با مهاجم لورکوزن را نشان داده است.

این نخستین واکنش مهدی طارمی به اتفاقات تیم ملی پس از استوری جنجالی است. طارمی در این روزها ترجیح داده سکوت کند و به درخواست برای مصاحبه نیز فعلا پاسخ منفی بدهد.

اولین واکنش طارمی به صحبت‌های سردار آزمون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    2 10
    این بازیکن باید از تیم ملی خط بخورد
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    4 8
    جناب طارمی کاری تکن که مردم و هواداران دیگر تره هم برات خرد نکنند! مطمئن باش این بچه بازیها اینجا دیگه هیچ خیریتی برای خودت، تیم ملی و مردم ایرلن ندارد.
    • KIAN71 IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      6 0
      این کلمه "مردم" رو برای نظرات شخصی و انفرادی خودتون استفاده نکنید.
  • وحیدی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    1 6
    معلومه که باز هم توسط دایی تحریک شدی . ولی دایی آدم حسودیه که بدرد مربیگری نمی خوره
    • دانیال موسوی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      0 0
      جناب وحیدی ، هموطن عزیز ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ به نظرم سعی کنیم به بزرگان در همه عرصه ها ، ورزشی ، فرهنگی هنری ، دینی ، و ... احترام بذاریم ، که البته احترام گذاشتن به بزرگان نشانه ادب هست . البته به نظر بنده هم ، دایی گزینه مناسبی برای مربیگری تیم ملی نیست ولی دلیل نمیشه که توهین کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس