به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان درباره دیدار با همتای ایتالیایی‌اش  در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: در رم گفت‌وگوی بسیار سازنده ای با آقای دی مایو، همتای ایتالیایی‌ام داشتیم.در مورد محدوده‌ای از مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی تبادل نظر کردیم.توافق کردیم که ظرفیت‌های عظیم اقتصادی دو کشور، به ویژه در حوزه انرژی، آینده روشنی را در همکاری‌های سودمند دوجانبه نوید می‌دهد.

گزارش توییتری امیرعبداللهیان از دیدار با همتای ایتالیایی‌اش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 1
    خوبه
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    اصلأ مثل اینکه دم ایران را به این اروپایی های نژاد پرست ...بسته اند. در حوزه انرژی و بقیه حوزه ها این ها به جز دزدی و خیانت چه گلی بر سرتان زده اند که دوباره می خواهید با این ها همکاری کنید؟ یا نکند شما از زنگنه و اصلاحاتچی ها عقب مانده اید و می خواهید تا فرصت دارید جبران کنید؟
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    2 0
    درخواست مؤکد ما اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
  • mojtaba SE ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    تمام اتحادیه اروپا بدون نظر امریکا آب نمیخورن و مثل قاشق چنگال رو میز هستند..
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    همه مذاکرات نوید بخشی در آینده دارد. هیچ موردی برای زمان حال نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس