کد خبر 1397793
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
تیراندازی در آمریکا ۱ کشته و ۵ زخمی به جا گذاشت

در ادامه تیراندازی‌ها در آمریکا، در شهر «کانزاس سیتی» در یک درگیری یک نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند.

به گزارش مشرق، در تداوم سریال تیراندازی‌های خیابانی در آمریکا، در جریان درگیری در شهر «کانزاس سیتی» یک نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری‌ «آسوشیتد پرس» به نقل از مقامات پلیس، تیراندازی مقابل یک باشگاه شبانه در «کانزاس سیتی» از شهرهای ایالت «میزوری» رخ داد و طی این حادثه، یک نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

این حادثه حوالی ساعت ۱۱ یکشنبه شب به وقت محلی در حالی اتفاق افتاد که ماموران پلیس نیز اندکی دورتر حضور داشتند. در جریان این حادثه یکی از مجروحان جان خود را در بیمارستان از دست داد، در حالی که پنج نفر دیگر در بیمارستان بستری هستند و حال آن‌ها مساعد است.

بر اساس این گزارش، سخنگوی پلیس کانزاس سیتی گفت که تحقیقات در مورد تیراندازی  در حال انجام است.

مقایسه آمارهای خشونت با سلاح میان آمریکا و کشورهای دیگر جهان ایالات متحده را کشوری کاملاً استثنایی نشان می‌دهد. در این کشور نرخ وقوع تیراندازی‌های خشونت‌بار از هر کشور دیگر در دنیا بیشتر است؛ با آنکه آمریکا حدود پنج درصد از جمعیت دنیا را تشکیل می‌دهد نزدیک به ۳۱ درصد از کسانی که مرتکب کشتارهای جمعی با سلاح می‌شوند در آمریکا هستند.

تیراندازی در آمریکا ۶ کشته و زخمی به جا گذاشت

با توجه آزاد بودن حمل سلاح در ایالات متحده آمریکا، روزانه خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور رخ می‌دهد و تعدادی نیز در این حوادث کشته می شوند اما لابی سلاح به قدری در این کشور قدرتمند است که کنگره تاکنون اقدام ملموسی برای محدود کردن حمل سلاح در ایالات متحده انجام نداده است. 

چندی قبل نیز در جریان جشن‌های استقلال آمریکا تیراندازی رخ داد. این تیراندازی در یک جشن خیابانی در شهر « گری»  رخ داد که ۶ کشته و ۲۴ زخمی برجای گذاشت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    2 0
    خسته نباشید!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس