تهران میزبان اجتماع بزرگ دختران برای پاسداشت حجاب و عفاف

بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است به همین مناسبت دو اجتماع بزرگ دختران پایتخت در روز سه شنبه ۲۱ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، به مناسبت آغاز هفته حجاب و عفاف دو اجتماع بزرگ دختران برای پاسداشت این هفته، سه شنبه ۲۱ تیر در تهران برگزار می‌شود.

اجتماع بزرگ مهر فاطمی

«اجتماع بزرگ دختران عفاف و حجاب»  در راستای بزرگداشت عید بزرگ غدیر و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب به مناسبت فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، روز سه شنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۹ صبح در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

تهران میزبان اجتماع بزرگ دختران برای پاسداشت حجاب و عفاف

حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امامت جمعه موقت تهران در این مراسم سخنرانی خواهند کرد، اجرای سرود، قرائت بیانیه بخشی از این برنامه است.

جشن بزرگ دختران انقلاب

جشن بزرگ حجاب و عفاف با حضور همه بانوان به ویژه دهه هشتادی و دهه نودی‌ها، خانواده شهدا و میهمانان ویژه، همراه همخوانی سرود «سلام فرمانده» ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۱ تیر در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود.

تهران میزبان اجتماع بزرگ دختران برای پاسداشت حجاب و عفاف

بهاره جنگرودی مسؤول جریان مردمی دختران انقلاب گفت: در این مراسم دختران دهه هشتادی و نودی حضور خواهند داشت تا جشن عبادت برای آنان برگزار شود. بخش دیگر این برنامه مربوط به مطالبه از مسؤولان است تا به امر حجاب توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال جشن بزرگ حجاب ۲۱ تیر ماه در ورزشگاه شیرودی تهران، ۲۲ تیر ماه در رشت و ۲۳ تیر ماه در اصفهان برگزار خواهدشد.

 بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس