کد خبر 1397578
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
رویای سرمربی بارسا در زمین‌بازی چیست؟

ژاوی برای فصل آینده رؤیای داشتن تیم ایده‌آل را در سر می‌پروراند و افرادی را در لیست خرید دارد که هنوز آمدنشان قطعی نیست. حال باید دید آیا او به رؤیاهایش خواهد رسید؟

به گزارش مشرق، «ژاوی هرناندز» با ناکام ماندن در کسب انتظارات باشگاه بارسلونا و عنوان‌های قهرمانی، در تلاش است تا با تقویت تیم خود در فصل جدید این بازماندن‌ها را جبران کند و بارسا را در جدول باشگاه‌های اسپانیا صدرنشین کند.

بر همین اساس، با وجود مشکلات اقتصادی که این باشگاه با آن دست‌به‌گریبان است، می‌کوشد با جذب و نگه‌داشتن نام‌آوران فوتبال جهان، تیمی ایده‌آل بسازد.

در تیم ایده‌آلی که ژاوی به آن فکر می‌کند، ‌ «مارک آندره تراشتگن» به‌عنوان شماره یک تیم، دروازه‌بان اصلی خواهد بود. ضمن اینکه «ایناکی پنیا» در جایگاه دروازه‌بان دوم قرار می‌گیرد و در جام حذفی به مستطیل سبز پا می‌گذارد.

قرار گرفتن «سزار آزپیلیکوئتا» در ترکیب تیم بارسا از دیگر رؤیاهای ژاوی است که اگر بارسا بتواند با او قرارداد ببندد، بازیکن اصلی خواهد بود.

«سرجینو دست» بارسا ادامه خواهد داد اما حضورش در ترکیب تیم به خریدن یا نخریدن آزپلیکوئتا بستگی دارد.

«سرجی روبرتو» دیگر بازیکنی است که تمدید او به درخواست ژاوی اتفاق افتاد ولی هنوز مشخص نیست که به‌عنوان دفاع کناری یا هافبک بازی می‌کند.

«رونالد آرائوخو» یک بازیکن کلیدی برای ژاوی در فصل حال و آینده بوده و هست و قرار است رهبر تیم بارسلونا در یک دهه آینده باشد.

«جرارد پیکه» بازیکنی است که ژاوی به او گفته رویش حساب نمی‌کند اما اگر بتواند به سطح بالاتر برسد یکی از مدافعان میانی تیم خواهد بود.

 پیوستن «آندریاس کریستنسن» به بارسلونا به‌خاطر تجربه‌اش در خط دفاعی نقطه عطفی در تقویت تیم بارسا خواهد بود؛ کسی که از سال ۲۰۲۱ شروع‌کننده اصلی چلسی بود که در چمپیونزلیگ نیز قهرمان شد.

«اریک گارسیا» هم بازیکنی است که به دلیل مهارت‌هایش با توپ و جاگیری‌های درستش موردعلاقه سرمربی بارسا است.

انتقال «ژول کونده» به بارسا از رؤیاهای مهم ژاوی است که برای بستن قرارداد با این مدافع از هیچ حرکتی دریغ نمی‌کند.

تضمین حضور «جوردی آلبا» برای یک سال دیگر در سمت چپ خط دفاعی و حضور «مارکوس آلونسو»  و «فرنکی دی یونگ» در صورت جدا نشدن از بارسا به‌عنوان یکی از ستون‌های خط هافبک از دیگر رؤیاهای ژاوی است.

در این میان «بوسکتس» که برای ژاوی بدون جایگزین است و «پدری گونزالس» که وارث شماره ۸ آندرس اینیستا است و جا دارد تا ستاره جهانی بودن خود را در این فصل تثبیت کند ترکیبی هستند که قوت قلب تیم بارسا محسوب می‌شوند بخصوص پدری که استعداد زیادی دارد و ژاوی نسبت به پتانسیل او برای تبدیل‌شدن به یکی از بهترین‌های جهان مطمئن است.

«فرانک کسیه» هم کسی است که به درخواست ژاوی خریداری شد زیرا مشخصات متفاوتی را در خط هافبک دارد. در این میان «نیکو گونزالس» هم در دوره اول ژاوی دقایق زیادی کسب نکرد اما مربی نسبت به بهبود او خوش‌بین است تا جایی که شاید تبدیل به یکی از بازیکنان مهم شود. «پابلو گاویرا» هم استعداد نابی است که منتظر انفجار است.

«برناردو سیلوا» هم درصورتی‌که دی یونگ به منچستریونایتد برود توسط بارسلونا خریداری می‌شود تا در کنار بوسکتس و پدری قرار بگیرد.

در این میان، ژاوی برای رسیدن به رؤیایش درخواست صریحی برای تمدید با «عثمان دمبله» دارد ضمن اینکه تأکید کرده که بستن قرارداد با «رافینیا» منافاتی با تمدید دمبله ندارد.

حضور «فران تورس» و «آنسو فاتی»، «پیر امریک اوبامیانگ» و بستن قرارداد با «رابرت لواندوفسکی» تکمیل‌کننده رؤیای ژاوی در زمین‌بازی خواهند بود درصورتی‌که همه چیز به‌خوبی پیش برود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس