کد خبر 1398054
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
ناراحتی آلوز از نحوه رفتار مدیران بارسا

مدافع سابق تیم فوتبال بارسلونا ضمن انتقاد از مدیران این باشگاه گفت: بارسلونا به افرادی که برای این تیم تاریخ‌سازی کردند، اهمیتی نمی‌دهد.

به گزارش مشرق، دنی آلوز پس از پنج سال دوری از بارسلونا به این تیم برگشت و توانست ۱۷ بازی برای کاتالان‌ها انجام دهد. او امسال از این تیم جدا شد و تنها چند هفته پس از جدایی‌اش از نحوه برخورد مدیران بارسلونا با بازیکنان افتخارآفرین آبی‌اناری‌ها انتقاد کرد.

این بازیکن ۳۹ ساله در این خصوص عنوان کرد: من بارسا را با حالتی غمگین ترک نکردم. خوشحالم که به بارسا بازگشتم. پنج سال خواب دیدم که می‌خواهم دوباره برای این تیم بازی کنم. تنها چیزی که دوست نداشتم نحوه رفتار با جدایی من بود.

وی ادامه داد: از زمانی که آمدم، خیلی واضح گفتم که دیگر یک پسر ۲۰ ساله نیستم و می‌خواهم کارها بدون پنهان‌کاری انجام شود. اما باشگاه در سال‌های اخیر کارهای اشتباهی کرده است. بارسلونا به افرادی که برای باشگاه تاریخ‌سازی کردند، اهمیتی نمی‌دهد.

آلوز اضافه کرد: دوست دارم بارسلونا برخی کارها را متفاوت از دیگر باشگاه‌ها انجام دهد. من در مورد خودم صحبت نمی‌کنم زیرا داستان جدایی من متفاوت بود. من همیشه از ژاوی و خوان لاپورتا رییس باشگاه برای بازگرداندنم سپاسگزارم. پس از بازگشتم، باشگاهی پر از جوانان با ایده‌های باورنکردنی در زمین دیدم اما این کار باید در خارج از زمین نیز تقویت شود. طرز فکر الان کاملاً خلاف آن چیزی است که چند سال پیش ساختیم. هر اتفاقی که در زمین می‌افتد بازتاب اتفاقات بیرون است.

مدافع برزیلی گفت: من از بارسلونا حمایت می‌کنم تا به اوج برگردد اما این کار بسیار پیچیده است. این یک کار گروهی است و این موضوع در باشگاه بارسا کنار گذاشته شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هاتف IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    تو کشور من هم اگر همه به این نتیجه برسند که رفاه و آسایش و پیشرفت فردی و جمعی توی یک همکاری جمعی اتفاق میافتد خیلی خوب بود ولی ظاهرا این یک نقطه ضعف بزرگ ماست که همه به فکر منافع شخصی هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس