کد خبر 1397527
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
ابوالقاسم‌پور: پرسپولیس مهاجم 6 دانگ می‌خواهد/ با تحولاتی که انجام شد حاشیه‌های تیم امسال کمتر است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده اما نیازمند یک مهاجم ۶ دانگ است.

به گزارش مشرق، بهنام ابوالقاسم‌پور در خصوص فعالیت باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات و بازیکنانی که به این تیم پیوسته‌اند اظهار داشت: به نظرم نقل و انتقالات پرسپولیس روند موثری داشته و بازیکنان تاثیرگذاری به تیم آمدند. علی بیرانوند ملی‌پوش است و تجربه زیادی دارد، گولیسیانی سال‌ها در فوتبال ما بازی کرد و از باتجربه‌های لیگ به حساب می‌آید. سروش رفیعی یک ملی‌پوش است که تجربه بازی در پرسپولیس را دارد و دانیال اسماعیلی‌فر هم در این سال‌ها جزو خوب‌های لیگ بوده است.

وی افزود: پرسپولیس تا اینجا بازیکنان خوبی گرفته، اما به نظرم باید یک مهاجم شش دانگ و کلیدی بگیرند تا بتواند بار ضربات آخر را به دوش بکشد. پرسپولیس در لیگ گذشته در خط حمله ضعف داشت و ما یک زوج خط حمله نداشتیم که در چند بازی پشت سر هم در کنار هم بازی کنند و از این نقطه ضربات زیادی خوردیم. درباره پورعلی‌گنجی هم باید بگویم که او به عنوان جایگزین سید جلال حسینی به پرسپولیس آمده و یک بازیکن ملی‌پوش است، اما در این یکی دو سال که مصدوم بوده بازی نکرده و شاید آن بازیکنی که ما در سال‌های قبل می‌شناختیم نباشد. به همین دلیل من معتقدم که پرسپولیس باید یک مدافع دیگر را جذب کند تا دستش در بازی‌های لیگ خالی نباشد.

بیشتر بخوانید:

سیدجلال بطور رسمی به کادرفنی پرسپولیس اضافه می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عدم جذب یک مهاجم کارآمد در این تیم تصریح کرد: پرسپولیس در همه خطوط بازیکنان خوبی جذب کرده، اما نیاز به یک مهاجم تمام‌کننده دارد. همه بازیکنان در زمین زحمت می‌کشند تا توپ درون دروازه حریف برود و به همین دلیل پرسپولیس باید یک مهاجم خوب جذب کند. حتی اگر خرید چنین بازیکنی بالاتر از سقف قرارداد باشد هم ارزشش را دارد و به نظرم پرسپولیس می‌تواند چنین هزینه‌ای کند. اگر مهاجم تمام‌کننده نداشته باشیم بازهم دچار مشکل خواهیم شد.

ابوالقاسم‌پور درباره عدم انتخاب دستیار اول برای یحیی گل محمدی گفت: به هر حال دستیار یک و کسی که تمرین‌دهنده باشد بسیار مهم است. باید کسی باشد تا به مربی مشورت فکری بدهد. الان مربی بدنسازی که به پرسپولیس آمده سابقه کار با جواد نکونام را دارد و من درباره او اطلاع دارم که مربی خوبی است؛ چراکه در فولاد و نساجی کار کرده است. با این همه پرسپولیس نیاز به یک مربی تمرین‌دهنده خوب دارد. به نظر من پرسپولیس ظاهر خوبی دارد و تغییرات خوبی چه روی نیمکت و چه در بین بازیکنان به وجود آورده و این مسئله نویدبخش این است که امسال حاشیه‌های کمتری در پرسپولیس وجود خواهد داشت، اما هواداران پرسپولیس دلخوش این هستند که یک مهاجم شش دانگ بیاید؛ چراکه من در فضای مجازی و رسانه‌ها می‌بینم که هواداران از این مسئله نگران هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    آقای ابوالقاسم پور این موضوع را هواداران میدانند، شما به گلمحمدی گوشزد کنید" کلی ستاره در پست های مختلف داریم اما تو خط حمله کاملا خالی هستیم" امیدوارم گل محمدی بتونه بزودی مهاجم بگیره وگرنه طرفداران پرسپولیس رهاش نمیکنن"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس