پیروانی: سید جلال بطور رسمی به کادر فنی پرسپولیس اضافه می‌شود/ معترضی بین هواداران نمی‌بینم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور سیدجلال‌حسینی در کادر فنی پرسپولیس گفت: به دنبال برگزاری بازی خداحافظی هستیم تا او بطور رسمی به کادرفنی اضافه شود.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی، در مصاحبه تلویزیونی روز یکشنبه درمورد اردوی ترکیه برای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: از اول بنا بود انجام بشود اما باشگاه با اسپانسر اردو به توافق نرسید و تا الان برگزاری اردو منتفی شده است.

مدیر تیم پرسپولیس در خصوص شایعه عدم اجازه وزارت ورزش برای برگزاری اردو گفت: این که بگوییم وزارت ورزش اجازه نداده غلط است؛ شورای برون مرزی باید مجوز خروج‌ هر تیمی که بخواهد اردوی برون کشوری برگزار کند را بدهد که هنوز مجوزی صادر نشده است و به جز مشکلات مالی مشکل مجوز هم داریم.

وی با اشاره به عکس العمل هواداران مقابل روند تیم گفت: من هوادار معترضی ندیدم و به نظرم آن‌ها دنبال یک تیم خوب‌ هستند و ما هم در تلاش برای کسب بهترین نتیجه هستیم.

پیروانی از حضور سید جلال حسینی در کادرفنی پرسپولیس خبرداد: به دنبال برگزاری یک‌ بازی خداحافظی با ملوان هستیم تا سید جلال که زحمت زیادی برای پرسپولیس کشیده، رسما به کادر فنی اضافه شود.

وی افزود: ممکن است یک شخص دیگر هم با صلاح‌دید سرمربی به کادرفنی اضافه شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    مهاجم چی شد؟
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 2
    از اونجاییکه سید بلال هم مثل کریم باقری هیچ تجربه مربیگری نداره و نمی تونه تیم رو کوچ کنه بند قراردادش مثل کریم باقری بر اساس داد زدن تعیین میشه یعنی هر دادی که بزنه 100 میلیون بهش میدن البته بلال این توانایی رو داره که بعد از هر بازی بگه نمیزارن ما قهرمان بشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس