روند جذب بازیکنان در پرسپولیس به طور عجیبی متوقف شد/ امیدوارم با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس درمورد شرایط این تیم اظهار داشت: هفته گذشته فاز اول تمرینات را شروع کردیم و با بازیکنان جدید استارت زدیم. یک بازی تدارکاتی هم با امیدهای خودمان داشتیم. شرایط بازیکنان از نظر آمادگی جسمانی خوب بود و همه با انگیزه و تلاش زیاد تمرینات را دنبال می‌کنند تا برای یک رقابت سخت در لیگ آماده شوند. امیدوارم که بتوانیم به آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

*در نقل و انتقالات شروع خوبی داشتیم اما به طرز عجیبی متوقف شد

وی درمورد نقل و انتقالات پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما شروع خوبی داشتیم، اما به طرز عجیبی متوقف شد. هنوز در دو سه پست باید بازیکن جذب کنیم. روند بارگیری‌مان خیلی کند پیش می‌رود و هنوز اتفاق خاصی متاسفانه رخ نداده است.

*درویش خیلی گنگ و مبهم صحبت می کرد

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا توصیه‌ای شده است که جذب بازیکن متوقف شود یا خیر، تصریح کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد. من گزینه پیشنهاد کردم و هیچ تلاشی برای عقد قرارداد با این گزینه انجام نشد. در جلسه‌ای که با درویش داشتم وی خیلی گنگ و مبهم درمورد این موضوع صحبت کرد.

*برای جذب مهاجم، درویش می گوید که مشکل انتقال پول به اروپا داریم

وی درمورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس سال‌هاست که در جذب یک مهاجم دچار مشکل است، گفت: امروز هم دو بازیکن به لیست اضافه کردم که جذب شوند، اما هنوز روی این دو بازیکن چند روزی کار خواهند کرد. مهاجمی که خودتان هم می‌شناسید را مدتی است که پیگیری می کنم، اما درویش می‌گوید که مشکل انتقال پول به پرتغال را داریم.

*روند یارگیری ما به صورت عجیب و غریبی متوقف شده است

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که باشگاه‌های دیگر چطور خیلی راحت پول منتقل می‌کنند، اظهار داشت: این سوالی است که من نباید پاسخ بدهم. روند یارگیری ما به صورت عجیب و غریبی متوقف شده است.

*درباره دستیار با دو نفر صحبت کردم که با یکی از آن ها به توافق می رسم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد تعیین تکلیف دستیارانش، گفت: من با دو نفر صحبت کردم و طی روزهای آینده با یکی از آنها به توافق می‌رسیم.

*درباره حضور در تیم ملی فوتبال هیچ صحبتی با من نشده است

وی درمورد اینکه گفته می‌شود قرار است وی به تیم ملی برود، عنوان کرد: هیچ صحبتی با من نشده است. پیشنهادی هم در این خصوص داده نشده است. برای هر مربی یک افتخار است که بتواند مربی تیم ملی باشد. این موضوع برای همه مربیان یک افتخار بزرگ است، اما هیچ صحبتی با من نشده است. اگر صحبتی هم بشود من با پرسپولیس قرارداد دارم.

*جریانات و جو بدی علیه برخی دوستان راه افتاد

گل‌محمدی درخصوص اظهارات کریم باقری مبنی بر اینکه فشارهای فضای مجازی موجب تغییر مربیان پرسپولیس شده است، گفت: اتفاقاتی که رخ داد بی‌تاثیر نبود. متاسفانه جریانات و جو خیلی بدی برای این دوستان راه افتاد. بارها گفته‌ام که این جریان‌ها توسط افراد غیرپرسپولیسی کنترل می‌شود. من خودم فعالیت زیادی در فضای مجازی ندارم، اما وقتی شرایط را بررسی می‌کنم حدود 70 یا 80 درصد نظرات را پیج‌های فیک غیرپرسپولیس مطرح می‌کنند. باید هوشیارتر باشیم و دقت بیشتری داشته باشیم. اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم، باید بگویم که بخش بیشتری از این فضا در اختیار خودمان است و نباید اسیر این جو شویم. فضای مجازی در روزهای اخیر روی خیلی از تصمیم‌گیری‌ها اثر می‌گذارد و باید خیلی کنترل شده با آن برخورد کرد.

*درباره اسدی توافق حاصل نشده، هاشمی نژاد گزینه من نبوده است

گل‌محمدی درمورد شرایط رضا اسدی و هاشمی‌نژاد، خاطرنشان کرد: بین باشگاه و بازیکن هنوز توافق حاصل نشده است. هاشمی‌نژاد هم گزینه من برای جذب نبوده است.

وی درمورد اظهارات حسن عباسی، تصریح کرد: تا زمانی که آن صحبت‌ها مطرح نشده بود، من نام آن فرد را هم نشنیده بودم. متاسفانه خیلی بی‌ادبانه نسبت به این موضوع اظهارنظر شد. فوتبال فضایی شده که برخی‌ها با صحبت درمورد آن خودشان را بزرگ می‌کنند و نامشان سر زبان‌ها می‌افتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رمضانی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    2 1
    جای نگرانی نیست ادامه روند موفقیت پرسپولیس را داوران همیشه در صحنه ، مجریان توانای سرخ در صداوسیما. و رسانه های پر تیراژ و پرمخاطب بر عهده دارند
    • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      1 0
      دقیقا مثل شیشتقلال که بعد از ۱۰ سال حسرت با اومدن پاپا و ماجدی و امثال سیدعلی داور دربی تونست یه جام اهدایی بگیره.
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      1 0
      چقدر قهرمانی های پیاپی سرورتون بهتون فشار وارد کرده" شما حالا حالا باید رکاب بزنید تا به عناوین سالهای گذشته ی پرسپولیس برسید عموجون.
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    آقای گل محمدی بجای ماتم گرفتن تا دیر نشده برو دنبال جذب ۲ تا بازیکن خوب. از نیم فصل قبلی تا الان دنبال جذب کاسیانو بودید و موفق هم نشدید. بهتر نیست به دنبال جذب بازیکن ایرانی باشید؟ شما بهتر از هرکس دیگه میدونید که پرسپولیس در فاز هجومی بازیکن تمام کننده نداره و این ضعف به گردن شماست.
    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      1 0
      تا الان انقدر خبرها تیتر مهاجم جدید برای پرسپولیس زدن که همه هوادارها خیال کردن بازیکن تو فرودگاه مونده تا برن استقبالش!!!
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 1
    اسدی بره یعنی نقل و انتقالات را پیروز شدیم
  • آریا IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    آقا یحیی اگر نمیتونی مهاجم بگیری بهتره همین حالا از تیم بری! در تیم بزرگی مثل پرسپولیس جای بهانه جویی نیست! دروازه بان عالی. دفاع عالی. هافبک عالی. اما مهاجم صفر!!! اگر واقعا نمیتونی با این اوضاع کار کنی برو و جاتو بده به علی دایی!
  • احمد IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 1
    دیگه کیو میخواین بگیرید همیشه طلبکاری
    • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      0 0
      کمک پرست رو بیاریم تو تیم😆 بعنوان کمک توپ جمع کن؛ دیگه نیاز به کسی نداریم.
    • آریا IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      0 0
      تو سرت بکار خودت باشه و در حدی نیستی که بخواهی در مورد سرورت صحبت کنی. موضوع درون خانوادس و به غریبه ها مربوط نمیشه. همین پرسپولیس بدون خرید مهاجم هم خیلی از باشگاه کاج و سایر باشگاه ها سرتره.
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    برای خوشحال کردن هواداران کیسه تیم پرسپولیس نباید یارگیری انجام بده
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    آقای سجادی این چه وضعیه برای تیم پرسپولیس درست کردید ؟ چرا نباید پرسپولیس هزینه استوکس و پول مهاجم پرتقالی پرداخت کنه ؟ اونو قت تیم سپاهان و تیم سوگولی شما بازیکن خارجی می خرن
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    آقای گلمحمدی حرف واقعیت را می زنه چرا تیم داره بدنسازی شروع میکنه و مهاجم تیم نمی تونه ایران بیاد؟
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    تیم های شله زرد و کیسه و سوراختور می تونن بازیکن و مربی خارجی بگیرن ولی از وزارت بابا حمید دستور می رسه که تیم پرسپولیس مهاجم نگیره حساب کن ماجدی هم بشه رییس فدراسیون فوتبال ، علنا حق پرسپولیس می خورن
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    دیگه ببین چه کار کرده فدراسیون و بابا حمید که از الان صدای یحیی در اومده
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    یکی به وزیر ورزش بگه که شما برای تیم سوگلی تون مربی خارجی آوردیدی و اسکلت تیم حفظ کردید و بازیکنان گران قیمت هم خریداری کردید اونوقت چرا ترسیدی تیم پرسپولیس برای تمرین پیش فصل به اردوی ترکیه بره ؟
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    پرسپولیس نقطه ضعفش که خط حمله است بازیکن خوبی نگرفته از طرفی هم تیم های کیسه و سپاهان و تارکتور مربیان با دانشی جذب کردن که قطعا تیم پرسپولیس نمی تونه کاری بکنه فصل بعد
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 1
    اقای هوچیگر توقع داری لواندوفسکی بیاد لنگ؟ کلی بازیکن تاپ گرفتی دیگه چی میخای
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      0 0
      بهترین تیم رو داریم و فقط ۲ مهاجم دیگه میخواهیم که پست رقبا را بکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس