کد خبر 1397500
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
گوشی

همانطور که پیشتر هم در خبرها به آن اشاره کردیم، گوشی Nothing در تاریخ 12 جولای به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش مشرق، این شرکت جزئیات دوربین گوشی Nothing Phone 1 را به همراه نمونه تصاویری از دوربین این گوشی به صورت فیلتر نشده به اشتراک گذاشته است.

جزئیات دوربین گوشی Nothing Phone 1
بگذارید در همین ابتدای کار به سراغ نمونه عکس‌های منتشر شده توسط این شرکت می‌رویم تا ببینیم که دوربین این گوشی چه حرف‌هایی برای گفتن دارد و چه کارهایی از دستش برمی‌آید!

جزئیات دوربین گوشی Nothing Phone 1 +عکس

همانطور که در مقدمه هم به آن اشاره کردیم، شرکت تولید کننده علاوه بر اشتراک‌گذاری نمونه‌ عکس‌های دوربین، مشخصات دوربین تلفن گوشی را نیز فاش کرد. دوربین اصلی این گوشی از سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 1/1.56 اینچی شرکت سونی با دیافراگم f/1.88 استفاده می‌کند، در حالی که دوربین فوق عریض دارای میدان دید 114 درجه است.
 

جزئیات دوربین گوشی Nothing Phone 1 +عکس

سیستم دوربین دارای عملکرد OIS و EIS دوگانه است که به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت همزمان بتوانید فیلم هم ضبط کنید. ویدیوهای ضبط شده توسط این دوربین‌ها با طیف رنگی ۱ میلیارد رنگ ضبط می‌شوند و همچنین دارای حالت شب و تشخیص صحنه نیز هستند. ویژگی تشخیص صحنه سبب می‌شود تا به طور خودکار آنچه را که ضبط می‌کنید را شناسایی کند و بهترین تنظیمات را برای عکس پیشنهاد می‌کند.
 

جزئیات دوربین گوشی Nothing Phone 1 +عکس

در حالی که اکثر تلفن های هوشمند مدرن دارای 3 تا 4 دوربین پشتی هستند، اما این گوشی به داشتن تنها دو دوربین در پشت خود اکتفا کرده است. اما گفتن این نکته هم قابل ذکر است که با وجود داشتن سه یا چهار دوربین با عملکرد نه چندان چشمگیر، نتایج عالی توسط این دوربین ارائه می‌شود.
 

جزئیات دوربین گوشی Nothing Phone 1 +عکس

شرکت‌ها اخیرا یاد گرفته‌اند تا برای القای توهم نوآوری در گوشی‌های خود، تعداد دوربین‌های پشتی آن‌ها را بیشتر و بیشتر کنند. هنوز هیچ اطلاعاتی مفصلی درباره مشخصات این گوشی منتشر نشده است، اما این شرکت قبلاً استفاده از تراشه +Snapdragon 778G، صفحه نمایش 120 هرتز و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر را تایید کرده بود. با توجه به اینکه تا برگزاری این رویداد تنها چند روز باقی مانده است، انتظار زیادی برای دانستن همه چیز در مورد مشخصات، قیمت و در دسترس بودن Nothing Phone (1) وجود ندارد.

منبع:سخت افزار


خبرنگار: بابک صابریان پور مقدم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس