مهدی تاج نمایه

گفته می شود تاج امیدوار است با صدور حکم پرونده ویلموتس برای بازگشت به فدراسیون فوتبال روسفید شود!

به گزارش مشرق، روزنامه فرهیختگان نوشت: می‌گویند مهدی تاج دوباره سودای بازگشت به فدراسیون فوتبال را دارد و ممکن است برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کند. یار دیرینه او یعنی حیدر بهاروند هم همین برنامه را داشت اما مخالفت‌هایی صورت گرفت و مجبور به کنار رفتن شد.

با این حال اتفاق جالبی است که تاج قصد بازگشت دارد، آن هم بعد از فجایعی که به‌خاطر قرارداد با ویلموتس رقم زد. می‌گویند او امیدوار است با صدور حکم پرونده ویلموتس برای بازگشت به فدراسیون فوتبال روسفید شود. قرار است روز سه‌شنبه حکم نهایی پرونده ویلموتس صادر شود و اطرافیان رئیس سابق فدراسیون باور دارند طلب مربی بلژیکی به شکل قابل‌توجهی در این حکم کاهش پیدا می‌کند! مثلا اگر حکمی که براساس ادعای ویلموتس ٨ میلیون یورو بوده به مبلغ ۴ یا ۵ میلیون یورو کاهش پیدا کند می‌توانیم از مهدی تاج قدردانی کنیم که یک مربی ۵۰۰ هزار یورویی را حداقل با قراردادی ۱۰ برابر به فوتبال ایران تحمیل کرد،

تیم ملی را در آستانه حذف از مرحله اول دور انتخابی رقابت‌های جام‌جهانی قرار داد، ساختمان فدراسیون فوتبال را در ازای پرداخت دستمزد ویلموتس به شستا واگذار کرد، موجب خشم و نارضایتی و اعتراض سهامداران شستا شد و حالا بعد از بحرانی که سه سال از بهترین روزهای فوتبال ایران را سیاه کرد با فرش قرمز به استقبال از بازگشت آقای رئیس برویم و ساختمان سئول را آب و جارو کنیم. چقدر دنیای عجیبی است آقای تاج!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    نه! ترو خدا! از این فرد بی لیاقت تر در فوتبال ما وجود ندارد!
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    تاج نباید برگرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس