کد خبر 1396560
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
نفوذ یک فلسطینی در ارتش اسرائیل

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) پنجشنبه شب مدعی شد که یک جوان فلسطینی را که با عضویت در ارتش این رژیم، اطلاعات مهمی را در اختیار گروه‌های مقاومت غزه قرار داده، دستگیر کرده است.

به گزارش مشرق، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از دستگیری یک فلسطینی اهل شهر «حوره» در نقب اشغالی به اتهام همکاری با یکی از گروه‌های مقاومت در نوار غزه خبر داد.

اطلاعات رژیم اشغالگر مدعی شد که اسیر «شحاده ابو القیعان» عضو گردان‌های مجاهدین در غزه بوده و با تصویربرداری از سایت‌های اسرائیلی اقدام به جمع آوری اطلاعات امنیتی برای آنها کرده است.

شاباک همچنین مدعی شد، این گروه نظامی در نوار غره از ابوالقیعان خواسته بود که جذب ارتش شود تا بتواند اطلاعات درون‌سازمانی ارتش را گردآوری کرده و برای فعالیت‌های مقاومت هم تبلیغ کند.

بنا بر این ادعا، ابوالقیعان از پایگاه‌های ارتش اشغالگر اسلحه به دست آورده  تا آنها را به رزمندگان مقاومت منتقل کند، همچنین در کیفرخواست این اسیر فلسطینی آمده است که گردان‌های مجاهدین از وی خواسته تا به ارتش رژیم اشغالگر با هدف جمع آوری اطلاعات امنیتی از داخل و انجام ماموریت برای مقاومت بپیوندد.  

اطلاعات رژیم صهیونیستی همچنین گفته که ابوالقیعان چند روز پس از پیوستن به ارتش دستگیر شده است.

شاباک مدعی شد که این اسیر در بازجویی، انگیزه خود برای ارتباط با گروه‌های مقاومت غزه را انتقام از اقدام‌های رژیم صهیونیستی علیه خانواده خود و ساکنان النقب عنوان کرده است.

فلسطین اشغالی و کرانه باختری ماه‌هاست که شاهد درگیری میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها است. فلسطینیان علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی و هتک حرمت به مسجدالاقصی تظاهرات می‌کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    1 0
    مقاومت قدرتمندفلسطین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس