مسئولیت اجتماعی، جزء وظایف سازمان ها و شرکت های موفق و آینده نگر است که متاسفانه در ایران معمولا جدی گرفته نمی شود، اما، امسال در چهاردهیمن نمایشگاه در و پنجره شاهد اقدامات متفاوت شرکت ویستابست در این حوزه بودیم. 

حضور متفاوت شرکت ویستابست در چهاردهیمن نمایشگاه در و پنجره

 در چهاردهمین نمایشگاه در و پنجره 1401، گروهی از افراد ناشنوا از مجموعه های دستان گویا و آوای دستان با لباس های متحد الشکل که بر روی بعضی نام برند ویستابست و بر روی بعضی دیگر نام برند وینابست(پروفیل سری چهار چمبر که در سال 1400 توسط شرکت ویستابست ارائه شد) قابل مشاهده بود، حضور داشتند.

حضور متفاوت شرکت ویستابست در چهاردهیمن نمایشگاه در و پنجره

براساس این گزارش، با حمایت مجموعه ویستابست غرفه ای برای دو گروه دستان گویا و آوای دستان در نمایشگاه در و پنجره تخصیص داده شد که در روزهای برپایی نمایشگاه مذکور، محل حضور و بروز این عزیزان بود.

در روزهای برگزاری چهاردهمین نمایشگاه در و پنجره، عزیزان ناشنوای دو گروه مورد اشاره، به صورت گروهی از غرفه های مختلف نمایشگاه بازدید کرده و سعی در برقراری ارتباط با ایشان از طریق حرکات دست داشته اند و نهایتا به رسم ادب، به افراد داخل غرفه ها کتاب هدیه می دادند.

حضور متفاوت شرکت ویستابست در چهاردهیمن نمایشگاه در و پنجره

حضور عزیزان ناشنوا و هنرمند، حال و هوای نمایشگاه امسال در و پنجره را متفاوت تر از گذشته کرد و در میان تعداد بالای صنعت گران، تولیدکنندگان، علاقمندان به این صنعت و مردم شاهد حضور زیبا و تاثیرگذار قشر توانمند و بی ادعای کشور یعنی افراد ناشنوا بودیم.

حضور متفاوت شرکت ویستابست در چهاردهیمن نمایشگاه در و پنجره

این گزارش می افزاید که در حاشیه بازدید این عزیزان از غرفه های نمایشگاه و در زمان ملکوتی اذان ظهر، کلمات مقدسه اذان با زبان بدن توسط اعضای دو گروه دستان گویا و آوای دستان بسیار مورد توجه و تمجید بازدیدکنندگان و حاضران در نمایشگاه قرار گرفت.

محمد جواد اقدامیان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ویستابست، در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه در و پنجره خاطرنشان کرد که عزیزان دستان گویا و آوای دستان همواره در مراسم ها و موقعیت های متفاوت در کنار مجموعه ویستابست بوده اند و آشنایی و همراهی و همکاری با آنها به دهمین سالگرد مجموعه ویستابست در سال 1392 باز می گردد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس