کد خبر 1394461
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
روسیه

انفجارهای پی در پی در شهر روسی «بلگورود» در نزدیکی مرز اوکراین به آتش‌سوزی در ساختمان‌های مسکونی و کشته شدن دست‌کم سه نفر منجر شد.

 به گزارش مشرق، رسانه‌های غربی به نقل از فرماندار محلی گزارش کردند که دست‌کم سه نفر در انفجارهایی در شهر «بلگورود» روسیه در نزدیکی مرز اوکراین کشته شدند.

شبکه «تی آر تی» ترکیه گزارش کرد، در حالیکه نیروهای ارتش روسیه در یکصد و سی امین روز از جنگ اوکراین در یک قدمی به دست‌ گیری کنترل شهر «لیچیانسک» هستند، نبرد برای شهرهای کلیدی اوکراین در منطقه دونباس واقع در شرق اوکراین بین نیروهای روس و اوکراینی ادامه دارد.

«ویاچسلاو گلادکوف» فرماندار منطقه بلگورود روسیه در یک پست تلگرامی اعلام کرد که انفجارهایی در شهر روسی بلگورود در نزدیکی مرز اوکراین به آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی منجر شده است و سه نفر در پی این حادثه زخمی و به بیمارستان منتقل شدند که جان خود را در نهایت از دست دادند.

گلادکوف در این خصوص گفت: «دلایل این حادثه در دست تحقیق است. احتمالاً سامانه دفاع هوایی فعال شده است».

کاربران در شبکه‌های اجتماعی با انتشار یک کلیپ ویدئویی گزارش کردند که آژیرهای خطر در کی‌یف، خارکیف و غرب اوکراین پس از آن به صدا درآمد که یک منطقه مسکونی در بلگورود روسیه مورد اصابت موشک‌های اوکراینی قرار گرفت.

در این پیام توییتری نوشته شده است که استفاده اوکراین از موشک‌های «هیمارس» که ایالات متحده عرضه کرده است، تأیید نشده است.

بر اساس این توییت، موشک‌های اسکندر روسیه در حال حاضر در حال حاضر به همراه جنگنده‌های روسیه در حال پرواز به سمت اوکراین هستند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    آمریکا از اوکراین به عنوان گوشت قربونی استفاده می کند ـــ این بار یک گاو بولوند چشم آبی قربونی شد ـــ حالا گاوهای بولوند چشم آبی بعدی چشمشون به حساب اومده مثل بید دارند می لرزند و در نوبت به ترتیب و با نزاکت ایستاده اند و آماده شیردهی برای کدخدای گاوچران شده اند ــــ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس