تماس تلفنی پوتین و مودی / روسیه به هند در مورد صادرات غلات و انرژی اطمینان داد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با نارندرا مودی نخست وزیر هند گفت: روسیه همچنان یک تولید کننده و تامین کننده قابل اعتماد غلات، کود و انرژی است.

به گزارش مشرق از خبرگزاری تاس، پوتین در گفت و گو با نخست وزیر هند گفت: اشتباهات سیستمیک تعدادی از کشورها باعث اخلال در تجارت محصولات غذایی و افزایش قیمت ها شده است.

گفت و گوی تلفنی میان رهبران روسیه و هند سه روز پس از شرکت مودی در نشست گروه هفت در آلمان انجام شد، جایی که رهبران هفت کشور از بزرگترین اقتصادهای جهان درباره راه های افزایش فشار بر روسیه از طریق تحریم ها برای پایان دادن به جنگ در اوکراین به مذاکره پرداختند.

به نوشته هندوستان تایمز، رهبران دو کشور همچنین اجرای تصمیمات اتخاذ شده در سفر پوتین به هند در دسامبر گذشته برای نشست سالانه دوجانبه را بررسی کردند.

طرفین همچنین در مورد اینکه چگونه تجارت دوجانبه کالاهای کشاورزی، کودها و محصولات دارویی می تواند بیشتر تشویق شود، تبادل نظر کردند.

هند از جمله کشورهایی است که پس از روسیه حمله به اوکراین به تحریم های بین المللی علیه مسکو نپیوسته است و در مورد واردات غلات، سوخت و سخت افزار نظامی به مسکو وابسته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    1 1
    دقيقا جايي که نبايد غلات و انرژی صادر کرد هنده، با افزايش جمعيتشون دنيا رو بيچاره کردن تمام منابع رو دارن ميبلعن هوا رو آلوده کردن بايد يه فکر اساسي براي مهار جمعيت هند و چين و کشوراي پر جمعيت بشه نشه بيچاره ايم.
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    آمریکا با جنگ رسانه ای هر چه بیشتر برطبل جنگ می کوبد تا سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی بیشتری پیدا شود ـــــ آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور قیمت نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی ، بایکوت ورزشی و .... مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : اروپای ساحل آرامش را طوفان زده نموده و در نتیجه 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی . سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی پیدا شد ـــــ گاوهای بولوند چشم آبی آماده شیر دهی می شوندــــ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس