کد خبر 1393827
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
«ازدواج آسان» سوژه دوربین مخفی شبکه نسیم شد

برنامه تلویزیونی «نسیما» به عنوان تنها دوربین مخفی صداوسیما به تهیه کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی در دهمین قسمت خود به مناسبت روز ازدواج به مساله ازدواج آسان پرداخت.

به گزارش مشرق، برنامه تلویزیونی «نسیما» به تهیه کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی یکی از تازه‌ترین برنامه تولیدات شبکه نسیم است که به عنوان تنها دوربین مخفی سازمان صداوسیما هر هفته در دو قسمت ده دقیقه‌ای به مسائل روز جامعه و کشور می‌پردازد و قصد دارد با ایجاد چالش‌های موقعیت مخاطب را دربرابر مسائل روزمره به فکر کردن تشویق کند.

«نسیما» تاکنون در ده قسمت با موضوع‌هایی مانند برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، روز ازدواج، روز دختر، روز قدس، میلاد امام (ع) تهیه و تولید و از شبکه نسیم پخش شده است.

آخرین قسمت دوربین مخفی «نسیما» که دهمین قسمت این برنامه هم بوده است، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به مساله ازدواج آسان پرداخت.

در این قسمت یکی از بازیگران این برنامه به عنوان یک تازه داماد در شب عروسی خود، با یک ماشین تاکسیرانی مسافرکشی می‌کند و زمانی که مسافر را سوار می‌کند، در مسیر درباره نوع نگاه آن ها به ازدواج آسان گفتگو می‌کند و در نظر آن‌ها درباره نوع ازدواج خودش جویا می‌شود؛ در میان راه داماد از مسافر اجازه می‌گیرد که بین راه عروس که در آرایشگاه است، سوار کند و بعد از آن مسافر را به مقصد به همراه عروس برساند.

نکته‌ها و واکنش‌های متفاوت و قابل تاملی درباره این اقدام عروس و داماد بین مسافر و زوج جوان شکل می‌گیرد که نتیجه آن یک گفتگوی خودمانی و خارج از بحث‌های کلیشه‌ای است که به نوعی نوع نگاه جوانان و جامعه را به مساله ازدواج نشان می‌دهد.

دوربین مخفی «نسیما» به دلیل موضوع محور بودن و اینکه براساس اتفاقات روز و تقویمی تولید می‌شود، زمان مشخصی ندارد ولی این برنامه در دو قسمت در هفته و هر قسمت با سه بازپخش همراه مخاطبان شبکه نسیم است و علاقه‌مندان برای اطلاع از زمان پخش این برنامه ۱۰ دقیقه‌ای می‌توانند صفحه مجازی «نسیما» را به نشانی nasima.tv دنبال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس