یکی از مهمترین دغدغه‌های روزمره ما شارژ کردن ابزارهای دیجیتالی و هوشمندی است که تمام مدت در حال استفاده از آنها هستیم. لپ تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و هندزفری‌های بی‌سیم و در راس همه آنها گوشی موبایل هوشمند. حتی گاهی مجبور هستیم به دلیل استفاده زیاد، این شارژ کردن‌ها را بیش از یک بار در روز هم انجام دهیم که برایمان بسیار محدود کننده خواهد بود، مخصوصا اگر قرار باشد بیشتر زمان روز را در مسیر یا خارج از منزل یا محل کار سپری کنیم. حمل کردن یک پاوربانک بزرگ و سنگین در کیف یا جیب هم شاید کمی برایمان مشکل‌ساز باشد. اینجاست که یک باتری با ظرفیت بالا می‌تواند بهترین راهکار باشد و ما را از این درگیری به کلی خلاص کند. گوشی مدل nova Y70 یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده توسط هوآوی است که توانسته به واسطه یک باتری حجیم 6000 میلی آمپرساعتی به دغدغه شارژ هر روزه گوشی همراه پایان دهد.

گوشی نوا Y70 هوآوی را فقط هفته‌ای دوبار شارژ کنید

هر هفته فقط دوبار گوشی‌تان را شارژ کنید

گوشی مدل nova Y70 به یک باتری 6000 میلی آمپرساعتی مجهز است و در مقایسه با رقبا که اکثرا به باتری‌های بین 4500 تا 5300 میلی آمپرساعتی مجهز هستند، یک سر و گردن بالاتر است. به ترتیبی که برای مصارف معمول روزمره مانند تماس و مکالمه، ثبت تعدادی عکس و ویدیو، وبگردی و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی یا چند دقیقه‌ای بازی کردن، می‌توان تا سه روز روی دوام باتری nova Y70 حساب باز کرد. برای استفاده‌های سبک‌تر این عدد حتی تا یک هفته هم خواهد رسید. پس اگر از آن دست افرادی هستید که در طول روز نیاز به چند ساعت مکالمه با گوشی یا استفاده از اپلیکیشن‌های نقشه‌خوان نیاز دارید و یا ساعاتی را به تماشای محتوای آنلاین سپری می‌کنید، این گوشی می‌تواند شما را از شارژهای مکرر بی‌نیاز کند.

گوشی نوا Y70 هوآوی را فقط هفته‌ای دوبار شارژ کنید

در عین حال سبک و خوش‌دست

شاید به صورت پیش‌فرض این نکته به ذهنتان رسیده باشد که وجود یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی به معنی مواجه بودن با یک گوشی سنگین و ضخیم است. اما جذابیت nova Y70 در این است که این گوشی کمتر از 200 گرم یا به طور دقیق 199 گرم وزن و 8.98 میلی‌متر ضخامت دارد، ضخامتی به اندازه یک خودکار معمولی. نکته جالب اینجاست که پاوربانک‌های 6000 میلی‌آمپرساعتی حدودا 160 تا 185 گرم وزن دارند. از طرفی قاب پشتی گوشی با لبه‌های خمیده طراحی شده و قرارگیری آن در دست را بسیار ساده‌تر کرده است. از این رو به واسطه وزن و ضخامت کم و طراحی خمیده قاب پشتی، می‌توان به راحتی لقب "خوش‌دست" را به nova Y70 داد.

گوشی نوا Y70 هوآوی را فقط هفته‌ای دوبار شارژ کنید

همراه تا آخرین نفس

همانطور که اشاره کردیم، باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی می‌تواند در شرایط استفاده عادی تا 3 روز دوام داشته باشد، اما شرایط خاصی هم برای 5% پایانی شارژ گوشی وجود دارد. به این ترتیب که زمانیکه شارژ باتری به 5% پایانی می‌رسد، می‌تواند تا 12 ساعت گوشی‌تان را روشن نگه‌دارد و برای تماس‌ها یا پیغام‌های ضروری در دسترس خواهید بود تا خودتان را به پریز برق برسانید و گوشی را به شارژر متصل کنید. این قابلیت می‌تواند در شرایط خاص و اضطراری بسیار کارآمد باشد و شما را در دسترس نگه دارد.

شارژ سریع 22.5 واتی

هوآوی همواره به کیفیت بالای باتری و تکنولوژی پیشرفته سوپرشارژ در تمام گوشی‌های خود معروف بوده است. مدل nova Y70 هم از این قاعده مستثنا نیست و به قابلیت شارژ سریع 22.5 واتی مجهز شده است. مشخص است که اگر بخواهید این باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی را با یک شارژر معمولی 10 واتی شارژ کنید ممکن است ساعت‌ها زمان ببرد. اما در نوا Y70 تنها با 10 دقیقه اتصال گوشی به شارژر، می‌توانید تا 3 ساعت ویدیو تماشا کنید. همچنین هوآوی در باتری‌های این محصول از سیستم 13 لایه‌ای محافظ استفاده کرده که علاوه بر افزایش سرعت، امنیت را هم بسیار افزایش داده و سرعت بالای شارژ ضرری برای دیگر قطعات گوشی از جمله صفحه نمایش نخواهد داشت. نکته قابل توجه این است که هوآوی یک عدد شارژر دیواری 22.5 واتی به همراه کابل شارژ را داخل جعبه این محصول قرار داده و نیازی به خرید جداگانه آن نخواهید داشت.

گوشی نوا Y70 هوآوی را فقط هفته‌ای دوبار شارژ کنید

nova Y70 حداقل سه روز همراه

در مجموع می‌توان گوشی نوا Y70 هوآوی را با یک باتری حجیم 6000 میلی‌آمپرساعتی و قابلیت شارژ سریع 22.5 واتی، در کنار بدنه خوش‌دست و ظاهر جذاب، صفحه نمایش 6.75 اینچی، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید با رابط کاربری بسیار روان EMUI 12 یک محصول کامل و مقرون به صرفه دانست.

گوشی نوا Y70 هوآوی را فقط هفته‌ای دوبار شارژ کنید

برای مشاهده جزئیات بیشتر nova Y70 می‌توانید به این لینک مراجعه فرمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس