کد خبر 1392222
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
برجام

خطیب زاده گفت: آنچه در مذاکرات در چند روز آینده انجام می‌دهیم درباره ابعاد هسته‌ای نیست و تنها درباره بخش‌های اختلافی است که در خصوص چند موضوع باقیمانده در حوزه رفع تحریم‌هاست.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت خارجه اظهار داشت: هیچ چیزی به توافقات انجام شده در وین افزوده نخواهد شد و چیزی هم کاسته نخواهد شد. این مذاکرات صرفاً درباره موضوعات اختلافی است که در آخرین جلسه وین باقیمانده بود. وی تاکید کرد: توپ در زمین واشنگتن است اگر با پاسخ بیایند توافق انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    2 0
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    0 0
    ادم میمونه اینا داورن یا سخنگو.هی توپ دست اینه اونه.فقط توروخدا به خاطر مردم نتیجه بگیرینو قیمتا مثل قبل با همان حقوقا بشه.حاضریم کمترم بگیریم چون زوره دیگه به زور هر کار خودتان خواستین کردین.ما مردم هیچ کاره ایم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس