کد خبر 1391825
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
تصادف

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان از کشته شدن سه نفر و مصدومیت دو نفر درپی تصادف تریلی با مزدا در آزادراه کاشان به نطنز و امداد هوایی برای مصدومان این حادثه، خبر داد.

به گزارش مشرق، عباس عابدی مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان، اظهار کرد: ساعت ۹:۵۱ صبح امروز _یکشنبه پنجم تیرماه_ تصادف تریلی و خودروی سواری مزدا به مرکز اورژانس اصفهان، گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در آزادراه کاشان به نطنز، ۱۰ کیلومتر مانده به بادرود رخ داد، افزود: بلافاصله یک کد ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان ادامه داد: دو مصدوم این تصادف شامل یک پسربچه هشت ساله و یک دختر ۱۲ ساله به وسیله بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شدند.

امداد هوایی برای مصدومان حادثه

وی با بیان اینکه ساعت ۱۰:۲۰ صبح مأموریت بالگرد اورژانس آغاز شد، تصریح کرد: مصدومان حادثه مذکور از پد بالگرد هلال‌احمر نطنز به پد بالگرد پایگاه شهید وطن‌پور اصفهان و سپس توسط آمبولانس به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شدند.

عابدی با بیان اینکه مأموریت انتقال هوایی مصدومان این حادثه ساعت ۱۲:۵۰ به پایان رسید، خاطرنشان کرد: متأسفانه درپی این حادثه سه نفر شامل یک مرد، یک زن و یک دختربچه حدوداً یک ساله، جان خود را از دست دادند.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس