روسیه شهر «سیورودونتسک» را به صورت کامل تصرف کرد

رسانه ها از تصرف کامل شهر «سیورودونتسک» در لوهانسک از سوی نیروهای ارتش روسیه خبر می دهند.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی دویچه وله در گزارشی اعلام کرد: شهر «سیورودونتسک» در استان لوهانسک اوکراین به تصرف ارتش روسیه درآمده است.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، فرماندار و شهردار شهر «سیورودونتسک» این خبر را تأیید کرد.

دویچه وله در این باره اعلام کرد: تصرف «سیورودونتسک» مسکو را به کنترل کامل لوهانسک، یک منطقه اداری در دونباس نزدیک تر می کند.

از سوی دیگر، شهردار «سیورودونتسک» در این خصوص گفت که نیروهای روسیه به طور کامل این شهر واقع در شرق اوکراین را به تصرف خود در آورده اند.

«الکساندر استریوک» شهردار «سیورودونتسک» در این باره گفت: این شهر اکنون تحت تصرف کامل روسیه است. آنها در تلاش هستند تا نظم خود را برقرار کنند، تا آنجا که من می دانم که آنها نوعی فرمانده نیز تعیین کرده اند.

همزمان با تشدید درگیری‌ ها در شرق اوکراین، کشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس تصمیم گرفتند تا سامانه‌ های پرتاب موشک بردبلند را به اوکراین ارسال کنند. اسپانیا نیز گفته بود که اوکراین را به موشک‌ های ضدهوایی مجهز می کند.

مسکو نیز ضمن تکرار هشدارهای قبلی در این رابطه تأکید کرده است که نابودی این تسلیحات برای روسیه بسیار آسان خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 0
    روسیه رو به افوله
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 0
    ناز شصت روس.
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 0
    احسنت ، خسته نباشید!!!
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 0
    تاکتیک امریکا در تمام دنیا علیه ایران و روسیه همان تاکتیک داعش است یعنی سنگر گیری در شهر و گروگان گیری مردم و ایجاد جنگ درون شهری است روسیه باید بمانند سوریه ارایش نظامی پیدا کند نه ستون کشی تانک
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 0
    فقط تروریست های بین المللی در خاک اوکراین با ارتش روسیه می جنگند از جبهه النصره تا بازنشسته های ارتش اسرائیل و 63 کشور دنیا روسیه برای تصرف باقیمانده اوکراین باید بمباران و موشک باران فرشی را جایگزین نماید با این کار مردم از شهرها خارج می شوند و تروریست ها و تانکهای روسی باقی می مانند
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 0
    چیزی به نام ارتش اوکراین وجود ندارد ارتش روسیه فقط تروریست ها را در پیش رو دارد و می تواند براحتی شهرهای محاصره شده در شرق و جنوب اوکراین را دور زده و خود را به روخانه دنیپر برساند این شهرها با ادامه محاصره خودبخود سقوط خواهد کرد
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 0
    در ظاهر روسیه به این دلیل در موقعیت ضعف واقع شده است چون مانند امریکای تروریست عمل نکرده است . امریکا در حمله به عراق و افغانستان ابتدا با بمبهای نه تنی تمام کشور را شخم زد و دهها هزار نفر غیر نظامی را به شهادت رساند بعد با خیال آسوده نیروهای زمینی را وارد خاک این کشورها نمود . در زمان اشغال هم با طیب خاطر در مسیرهای داخل شهرها به هر جنبنده ای که دلشان میخواست شلیک می کردند ... روسیه اگر میخواست همانند گاوچران های تروریست امریکائی عمل کند ظرف یک هفته خاک اوکراین را اشغال و سران حکومتی را هم در بند و زنجیر می کرد .
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 0
    آرام آرام با نگاهی به متضرران جنگ اوکراین بتدریج آشکار می شود که هدف از جنگ اوکراین مهار اقتصاد 3 کشور بازنده جنگ دوم جهانی یا همان محور متحدین در برابر متفقین هستند یعنی هدف از جنگ نابودی اقتصادی المان ژاپن و ایتالیا است چون انگلیس نفت ارزان امریکا و چین نفت ارزان روسیه را دارد می خرد احزاب آلمانی ها و ژاپنی ها باید تظاهرات ضد اشغالگری باید برگزار کنند وگرنه نابودخواهند شد
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    1 0
    به به، تبریک و خسته نباشید!!
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    1 0
    اشغال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس