رژیم صهیونیستی

رئیس جمهور گفت: رسانه‌های بیگانه خصوصاً شبکه‌های فارسی زبان شبانه روز برای ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم تلاش می‌کنند اما همواره با حضور مردم عزیز ما در صحنه شکست خورده‌اند و به هدف‌شان نرسیده‌اند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت، امیدآفرینی در جامعه را از مطالبات مقام معظم رهبری و وظیفه مهم دولت برشمرد و تاکید کرد: حواشی نباید دولت را از متن کار که خدمت به مردم و امیدآفرینی در دل‌هاست، بازدارد.

وی ایجاد یأس در دل‌ها را کار شیطان و شیاطین دانست و اظهار داشت: انسان خداجو همواره به امید زنده است و ما به عنوان خادمان ملت، هم باید نسبت به آینده امید داشته باشیم و هم روح امید را در جامعه تزریق کنیم.

رئیس‌جمهور با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران و سرلشکر حاج قاسم سلیمانی که با امید و روحیه جهادی از مشکلات و سد «نمی‌شود»ها عبور کردند و با کمترین امکانات کارهای بزرگی را در میدان مبارزه با دشمنان تا بُن دندان مسلح انجام دادند، از آنها به عنوان الگوهای امیدآفرینی یاد کرد.

رئیسی اقدامات و تلاش‌های ‌پزشکان و پرستاران در مواجه با همه‌گیری کرونا را از دیگر مصادیق امیدآفرینی در جامعه دانست و افزود: کادر درمان بویژه شهدای سلامت در شرایط بسیار سخت همه‌گیری کرونا که زندگی همه مردم را تحت‌الشعاع خود قرار داده و نگرانی‌هایی را برای خانواده‌ها بوجود آورده بود،‌ با جانفشانی و از خودگذشتگی علی‌رغم همه کمبودها در عرصه خدمت‌رسانی میدان‌داری کردند و زمینه بازگشت امید و نشاط به جامعه را فراهم کردند.

وی تاکید کرد: وضعیت کنونی که فوتی‌های ناشی از کرونا تک‌رقمی و در برخی روزها صفر شده و نیز میزان بسیار پایین ابتلا که امکان بازگشایی در صنوف مختلف و ایجاد شور و نشاط در کشور را فراهم کرده، پس از لطف خدا، ‌ثمره همراهی مردم و خصوصا تلاش‌ها و اقدامات جامعه پزشکی و پرستاری است و بنده در ماه‌های گذشته در تهران و برخی شهرها با حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از نزدیک شاهد این مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها بوده‌ام و قدردان ایشان هستم.

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به دیدارهایی که در حاشیه سفر به استان چهارمحال و بختیاری با عشایر داشت، گفت: عشایر عزیز ما در دوران دفاع مقدس 10 هزار شهید دادند و متحمل سختی‌های فراوان شدند و امروز هم با مشکلاتی مواجه هستند اما از روحیه امید و ایستادگی برخوردارند و ذره‌ای یأس و ناامیدی در دل آن‌ها نیست.

آقای رئیسی افزود: برخی رسانه‌های بیگانه خصوصاً شبکه‌های فارسی‌زبان شبانه‌روز برای ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم تلاش می‌کنند اما همواره با حضور مردم عزیز ما در صحنه شکست خورده‌اند و به هدف‌شان نرسیده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز در یک جنگ اقتصادی هستیم، گفت: همه همکاران دولت به‌ویژه کسانی که مسئول بازار و تأمین سفره مردم هستند، شبانه‌روز برای خدمت‌رسانی و امیدآفرینی در جامعه تلاش می‌کنند و این اقدامات باید تا حصول نتایج نهایی تداوم داشته باشد.

رئیس‌جمهور به معاون اول، معاونت حقوقی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر بخش‌های ذیربط دستور داد که خواسته‌های بازنشستگان عزیز را درباره مستمری‌شان پیگیری نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    2 2
    واقعا آقا و زحمتکش هستن، البته امید به بازشدن گره مشکلات با امید خدا و دست توانمند این بزرگواران داریم..
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    2 0
    امروز روز اول تیرماه دوروز از موعد ماهانه پرداخت حقوق گذشته هنوز به بازنشستگان نیروهای مسلح حقوقی پرداخت نکردهاند
  • علی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    6 0
    آقای رئیسی عزیز بفرمائید قانون رو اجرا کنند رسیدگی لازم نیست.
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    این همه فرمایش
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    خدمات درمانی خود و خانواده که این روزها عدد قابل توجهی می شود را باید جزو دریافتی های بازنشستگان و مستمری بگیران به حساب آورد.
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    1 0
    دولت عزیز هر کاری می کنید لطفا لطفا لطفا اثر تورمی آن را در نظر بگیرید تا خدای نکرده ننیجه عکس و ضدرفاهی ندهد
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    3 0
    همه دارنددرمقاومت تحمل میکنندتاحکومت رشدکند بجزمسئولین اشرافی زالو صفت بلانسبت زالو
  • بازنشستگان تامین اجتماعی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    2 0
    اگر واقعا بفکر ضعفا و بازنشستگان هستی و راست می گویی بجای پاس دادن به این و آن خودت مستقیم بگو که (( مصوبه شورای عالی قانون کار )) را بصورت کامل و دقیق برای ( بازنشستگان بدبخت تامین اجتماعی ) اجرا بکنند .
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    مردم را با این گرانی بیچاره کردید بس است
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      0 1
      باعث تمام گرانیها واین معصلات خود همین۹۰درصد بازنشسته ها معلمین کارمتدان ومسئولین کارکنان ووابستگانشان ‌.‌)هستند
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    1 0
    بهترین کار اجرای قانون است دیگر نه مردم منعتی سر دولت دارد نه برعکس ان
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    کمپین های مجازی و میدانی نباید دولت رو وادار به اتخاذ تصمیمات زیانبار کنه. اگر تصمیمی به خیر و صلاح کشور نیست مثلا تصمیماتی که اثر مسکن مقطعی اونها بلافاصله با افزایش تورم خنثی می شه، دولت و مجلس نباید در مقابل جار و جنجال تسلیم شن
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    1 0
    قانون را اجرا کنید چرا بی قانونی میکنید
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    الحمد لله در دولتی که مدعی است معیشت و سفره مردم خط قرمزشان است
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    1 0
    باید 25 درصد از همسان سازی پارسال رو هم اجرا کنند برای همه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    وقتی تا یکدرصد امثال زنجانی،خاوری،حسن رعیت...)دستگیر میشوندتا ۱درصددرجامعه احساس اعتماد میکنند پس درنظر بگیرید اگر تا۹۰درصد به وعده هایتان عمل کنید،مردم هم رضایت تا۹۰درصدی خواهند داشت
  • زهرا چنانی اصل IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    افزایش بیمه روستای عشایر و چرا کمه
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    اصلا رئیسی بجای رسیدگی باید دستور بدهد تمام پرونده کاری وخانوادگی اینها بررسی بشه که ایا واقعا بیشتراز۱۰درصدشون کار کردنند که حالا وضع مملکت به اینحا کشیده شده!؟
  • کامران IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    0 0
    ممنونیم از جهادگران عرصه ی جهاد تبیین
  • بازنشستگان تامین اجتماعی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    1 0
    بهتر است بگویی که حقوق حقه بازنشستگان تامین اجتماعی را بر اساس : مصوب شورای عالی قانون کار ( فورا ) بپردازند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس