رئیس‌جمهور: آمریکایی‌ها از هر حرکت نوآورانه ملت ایران خشمگین و از مشکلات و ناامنی‌ها خوشحالند

رئیس‌جمهور گفت: آمریکایی‌ها از هر حرکت خوب، نوآورانه و خلاقانه ملت ایران احساس خشم و و از کاستی‌ها یا مشکلات و همچنین از ناامنی‌ها، احساس شعف و خوشحالی دارند.

به گزارش مشرق، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز یکشنبه هیات دولت با اشاره به حمایت‌ آمریکا از ایجاد اغتشاش و ناامنی در ایران، گفت: اظهارنظرهای رئیس جمهور آمریکا که به خود اجازه می‌دهد به آشوب، ترور و تخریب در کشوری دیگر دامن بزند، یادآور سخن جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی است که آمریکا را شیطان بزرگ، خواند.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در ریشه‌یابی بیشتر خرابکاری‌ها، ترورها و اغتشاشات منطقه می‌توان نقش و شیطنت آمریکا را یافت، تصریح کرد: ۷۰ سال حمایت از جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین و همچنین دو دهه تجاوز و جنگ‌افروزی خود آمریکایی‌ها در افغانستان مصادیقی از اقدامات شیطان بزرگ است.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از هر حرکت خوب، نوآورانه و خلاقانه ملت ایران احساس خشم و از کاستی‌ها یا مشکلات و همچنین از ناامنی‌ها، احساس شعف و خوشحالی دارند، تصریح کرد: ملت بصیر ایران دشمن و ترفندهایش را به خوبی می‌شناسد و این بار هم او را در رسیدن به هدفش ناکام می‌گذارد و راه رشد و پیشرفت را با قوت و عزت ادامه می‌دهد.

دشمن در حوادث اخیر به دنبال القای یأس و ناامیدی است

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش امیدآفرینی در جامعه با سخنان متقن، قابل دفاع، وحدت آفرین را وظیفه و مأموریت خطیر و اصلی اعضای دولت عنوان کرد و گفت: دشمن در حوادث اخیر به دنبال القای یأس و ناامیدی است و باید با اقدامات موثر برای پیشبرد امور و حل مشکلات مردم با این توطئه دشمن مقابله کرد.

آیت‌الله رئیسی از اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات شرکت‌های زیانده و ایجاد انضباط مالی در این شرکت‌ها قدردانی کرد و بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق اینگونه اقدامات برای افکارعمومی تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به مسأله خشکسالی در کشور، مدیریت مصرف منابع را مورد توجه قرار داد و وزارت نیرو را مکلف کرد با تبیین دقیق مشکلات و کمبودها مردم را در جریان برنامه‌های این وزارتخانه در مدیریت و بهینه‌سازی مصرف قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 1
    هرکسی پیشرفت این مردم رونمیتونه ببینه قران نسخه ی گفتگوباهش روگفته موتوابغیظکم بره بمیره
  • رسول IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    6 0
    والله ما که انگشتمون خشک شد حالا که دشمن از مشکلات خوشحال حل کنید ... یکیش خودرو .گرونی . بیکاری. مسکن کوفت ...
    • رضا IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      0 2
      طوری میگی مشکل مثل اینکه دولت قبلی همه چی گل و بلبل بوده
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      0 3
      اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . اینترنت ملی راه اندازی کنید.
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    5 3
    بما چه ؟ به ما چه آمریکایی‌ها..! ما بچه های خودمان را نتوانستیم درک کنیم طی سالیان ..ملت خود را دریابیم ..
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 1
      چرت نگودرهمه دنیاافرادباسبک زندگی سالم هستند وحیاوعفت هم مختص ایران ودین نیست
    • منصف IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      0 1
      شما به این دلیل نمیتوانی بچه خودت را درک کنی چون به جای وقت گذاشتن برای تربیت و ارتباط صمیمانه با فرزندت( یا فرزندانت) برایش ماهواره و گوشیهای مدل بالا خریدی با این وسایل فرزند تو دیگر فرزند تو نیست بلکه فرزند ماهواره و فرزند گوشی است البته کنترل این وسایل نیز دست امریکاست
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      0 3
      دیوی کلاه قرمزی نیستی؟
  • ایران IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 4
    نسل جوان خوبست بداند روش اشتباه نسل‌های پیشین را تکرار نکند ، بخصوص در اعتراضات! ببیند که آن نسل‌ها به جایی نرس
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      1 0
      این همه رشدعلم ایران وایجادامنیت فرای مرزهاراشمانمیبینین اشکالات استقاده نکردن ازپتانسیل ها هم نتیجهی کپی کردن سیستم لیبرالی است که فاسدوجنایتکاری راموجه میکند که همین الان امریکا بابالاترین کسری بودجه وایجادکردن دشمن وضدیت بادین واخلاق ازرسانه تاخیابانش وبالاترین امارسرانه ی بیکاری وفقر وجرم نشان دهنده ی ان است
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    هرکس زمینه خوشحالی امریکا را ایجاد می کند. باید جاسوس باشند
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    اسباب زحمت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس