کد خبر 1389240
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
کیهان: اصلاح‌طلبان قمپز در کردند!

گفت: روزنامه تحت مدیریت بانیان وضع موجود از تصمیم و تلاش ایران برای ساخت هواپیمای مسافربری بدجوری عصبانی شده و این تلاش را به تمسخر گرفته است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه تحت مدیریت بانیان وضع موجود از تصمیم و تلاش ایران برای ساخت هواپیمای مسافربری بدجوری عصبانی شده و این تلاش را به تمسخر گرفته است.

گفتم: این جماعت همان‌هایی هستند که تولید بنزین و اورانیوم ۲۰‌درصد و ساخت موشک‌های نقطه‌زن و ارسال ماهواره و تولید سلول‌های بنیادی و نانو های‌تک،تولید واکسن و...توسط ایران را ناممکن معرفی می‌کردند و برای تامین این نیازها، نسخه وابستگی می‌پیچیدند! تا آنجا که حتی آب خوردن مردم و نزول باران را هم به اراده غرب نسبت می‌دادند و اجداد سیاسی این طیف همان‌هایی بودند که می‌گفتند ایرانی‌ها حتی لولهنگ (آفتابه سفالی) هم نمی‌توانند بسازند!

گفت: کاش به جای این‌همه نق زدن به دانشمندان جوان و آزمون‌داده کشورمان یک کلمه هم از علم و هنر خودشان می‌گفتند!

گفتم: یارو خیلی ادعای علمی داشت. بهش گفتند؛ می‌توانی با مهندسی معکوس هواپیمای بدون سرنشین بسازی؟ گفت؛ این که کاری نداره! من سرنشین بدون هواپیما می‌سازم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    3 8
    موضوع اصلی بایداین باشد: در این وضعیت بحرانی اقتصاد ایران آیا ساخت 8 هواپیمای مسافربری که انحصارا ساخت ایران باشداز لحاظ اقتصادی به صرفه است؟ یا جنبه خودنمایی دارد؟
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      3 1
      جنبه افزایش قدرت ملی. شکوفایی صنعت داخلی، اشتغال و بی اثرکردن یکی دیگه از ابزارهای تحریمی غرب داره.
    • CA ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      1 0
      در هر شرایطی خرج کردن پول و سرمایه گذاری در داخل کشور از خرج کردن و سرمایه گذاری در شرکت های خارجی بعضا دشمن ایران بهتر هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس