کد خبر 1388134
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
پرسپولیس قهرمان پیش فصل است/ کوچکترین حاشیه تبدیل به کوه می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از خریدهای تابستانی این تیم گفت: وقتی سرمربی یک تیم آرامش فکری با داشتن بازیکنان مد نظر داشته باشد راه قهرمانی هموارتر می شود.

به گزارش مشرق، محمد برزگر با اشاره به خریدهای پرسپولیس در روزهای نخست نقل و انتقالات تابستانی گفت: پیش فصل امسال پرسپولیس با سال گذشته اصلاً قابل مقایسه نیست. مدیریت و کادر فنی با آرامش، صبوری و درایت مثال زدنی گام بر می‌دارد. بازیکن را بیهوده از دست نمی‌دهند که بخواهند برای انتخاب جانشین او معطل بمانند. قهرمانی پیش فصل به پرسپولیس می‌رسد اما مهم‌تر از همه اینها قهرمانی در فصل پیش رو است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی و حضور مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر افزود: آنها بهترین‌های فوتبال ایران هستند. پرسپولیس با جذب بیرانوند دیگر دغدغه نبود دروازه‌بان مطمئن ندارد. تجربه او باید به درد پرسپولیس بخورد. مهم این است تمرکز خود را حفظ کنند. آنها باید الگوی جوان‌ترهای تیم باشند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس از یک سوراخ دو بار گزیده شد

او در ادامه به نگرانی خود از جذب ستاره‌ها نیز اشاره کرد و گفت: کوچک‌ترین حاشیه آنها تبدیل به کوه می‌شود. آنها باید حواس خودشان را جمع کنند تا اجازه ندهند هیچ حاشیه‌ای در بین ستاره‌ها به وجود بیاید. این موضوع به نر سرمربی تیم هم ربط دارد. دوره‌ای که وینگو بگوویچ سرمربی پرسپولیس شد بازیکنان خیلی بزرگی در تیم بودند اما او برای سرمربیگری کوچک بود ولی مطمئن هستم یحیی گل محمدی از پس رختکن هم بر می‌آید.

برزگر تصریح کرد: پرسپولیس با خریدهای جدید خود پیش فصل را برده است اما نیاز است بازیکنان در طول فصل نیز احساس آرامش داشته باشند. باشگاه باید مواظب جیب خودش باشد که آنها را بتواند تأمین مالی کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: تیمی که با برنامه پیش برود قطعاً یک گام زودتر از سایر رقیبان به جام نزدیکتر خواهد بود. پرسپولیس قدم اول را استثنایی برداشته است و می‌تواند موفق شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    1 1
    هواداران از تیم پرسپولیس و خرید ها مطمئن هستند اما از سرمربی تیم که مرد روزهای سخت نیست نگران هستند
  • قرمز متطقی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    1 2
    انشاالله با موفقیت پیش میریم.فقط درخواست دهریم آقا یحیی و آقای درویش با مطرح کردن اسم استقلالیهای سابق جهت حضور در پرسپولیس اجازه عرض اندام به اونا ندن.شهباز زاده و صادقی که برای آبیها دلبری می کنن در حدی نبودن که اسمشون کنار قهرمانان تیممون قرار بگیره.کسی که از دم در باشگاه استقلال هم رد شده باشه حق حضور در تیم ما رو نداره.فوتبال ظاهرا حرفه ای شده ولی قاموس پرسپولیس تعصب و غیرت نسبت به رنگ قرمزه.❤❤❤❤❤❤
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    0 1
    عین همین اظهارات شاذ رو فصل قبل هم داشتین! مجری لنگی تلویزیون احمدی بصراحت اعلام کرد دربی نقل و انتقالات رو پرسپولیس برده،خخخخخخخ ولی جوجه رو آخر فصل شمردن. طوری از نایب قهههههههرمان صحبت می کنین که لنگی ها حتی یک روز طی یک فصل تو صدر جدول نبودن،
  • رضا IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    1 1
    بله برای بقا در لیگ برتر باید تیم را تقویت کرد والا با این وضع که دیگه بابا مسعودشون نیست حتما میرن لیگ دسته اول

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس