کد خبر 1388141
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
موافقت باشگاه پرسپولیس با درخواست سروش رفیعی / پیراهن شماره ۷ علی پروین از بایگانی خارج می شود!

اولین درخواست سروش رفیعی از باشگاه پرسپولیس، پوشیدن پیراهن شماره ۷ این تیم بوده است.

به گزارش مشرق، سروش رفیعی پیش از این نیز پیراهن شماره ۷ پرسپولیس را پوشیده و برخلاف سایر بازیکنانی که این پیراهن را پوشیدند، عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشت.

علی پروین از سال ۱۳۴۹ تا ۱۳۶۶ به مدت ۱۷ سال با پیراهن شماره ۷ پرسپولیس در میادین حاضر شد و بیش از ۳۰۰ بازی رسمی برای پرسپولیس انجام داد. پروین آخرین‌بار در تیر ماه ۶۶ با پیراهن شماره ۷ در بازی مقابل دارایی به میدان رفت و پس از آن دیدار، برای همیشه از میادین فوتبال خداحافظی کرد.

بعد از پروین، کوروش لرستانی، محمود شافعی، عبدا... ریاحی، حامد کاویانپور، حمید استیلی، محمد پروین، میثم سلیمانی، حسین بادامکی، حمیدرضا علی‌عسگری و سروش رفیعی صاحب پیراهن شماره ۷ شدند که هیچ‎کدام نتوانستند درخشش او را تکرار کنند. جونیور هم در لیست مازاد باشگاه پرسپولیس قرار گرفت تا بالاخره هواداران این تیم راحت شوند!

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس از یک سوراخ دو بار گزیده شد

در دوره مدیریت علی‌اکبر طاهری در پرسپولیس هم این اتفاق رخ داد و حتی محمود خوردبین سرپرست وقت پرسپولیس و یار غار علی پروین در سال‌های گذشته مدافع سرسخت تصمیم طاهری بود و گفت: «علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس بوده و بارها برای این تیم جام‌های قهرمانی آورده است. شاید دیگر مثل پروین به دنیا نیاید. من به طاهری پیشنهاد کردم شماره ۷ او را بایگانی کند تا در موزه افتخارات پرسپولیس قرار گیرد و طاهری هم از این موضوع استقبال کرد. به همین دلیل شماره ۷ پرسپولیس بایگانی شد.».

اما یک سال بعد سروش رفیعی با عقد قرارداد رسمی به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست، او اعلام کرد در پرسپولیس با پیراهن شماره ۷ حضور پیدا خواهد کرد!

پس از جدایی سروش رفیعی و در دی ماه سال ۱۳۹۸ افشین پیروانی که شاگرد علی پروین بوده به محمدحسن انصاری‌فرد پیشنهاد داده برای همیشه پیراهن شماره ۷ پرسپولیس بایگانی شود. از آنجایی که خود انصاری‌فرد نیز شاگرد پروین بوده با این پیشنهاد موافقت کرده و این پیراهن بایگانی شد.

حالا شنیده می شود باشگاه پرسپولیس با درخواست سروش رفیعی به شرط موافقت شخص علی پروین، مشکلی ندارد و حاضر است پیراهن شماره ۷ را از بایگانی خارج کند.

سروش رفیعی خودش هم بلافاصله پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرد دوست دارد با پیراهن شماره ۷ در تیم محبوبش بازی کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس