جزئیات سخنرانی وزیر گردشگری در مورد سرو قلیان در هتل‌ها

خزانه دار جامعه هتلداران کشور در خصوص نشست وزیر با هتلداران و مسئله سرو قلیان در هتل گفت: تاکید وزیر در این خصوص این مسئله بود که سرو قلیان در محیط هتل از حد خارج نشود و فضای فرهنگی هتل را زیر سوال نبرد.

به گزارش مشرق، سید امیرناصر طباطبایی خزانه‌دار جامعه هتلداران کشور، با اشاره به جلسه امشب وزیر میراث فرهنگی با جامعه هتلداران و بی‌اخلاقی برخی رسانه‌ها در انعکاس اخبار این رویداد، اظهار کرد: در جلسه امروز سید عزت الله ضرغامی با مجمع هتلداران کشور در خصوص مباحث مختلف از جمله سرو قلیان در هتل‌ها بحث شد.

وی افزود: وزیر میراث فرهنگی در این خصوص با بیان این‌که قلیان می‌تواند در هتل‌ها با رعایت موازین اخلاقی سرو شود، گفت: چه ایرادی دارد که گردشگر بتواند در محیط سالم هتل قلیان را دریافت کند؟ 

خزانه دار جامعه هتلداران کشور گفت: البته تاکید وزیر در خصوص این مسئله بود که سرو قلیان در محیط هتل از حد خارج نشود و فضای فرهنگی هتل را زیر سوال نبرد. 

جزئیات سخنرانی وزیر گردشگری در مورد سرو قلیان در هتل‌ها

طباطبایی در پایان با بیان این‌که تاکید وزیر نسبت به رعایت حجاب و شئونات اخلاقی یکی دیگر از مسائل مطرح شده در این نشست بود خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از رسانه در خصوص انتشار و انعکاس مطابحث مطرح شده در این جلسه شیطنت کردند و مفهوم را به صورت نادرست برای اذهان عمومی اطلاع رسانی کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس