کد خبر 1387070
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
جنگنده

جنگنده رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان، دیوار صوتی جنوب لبنان را شکست.

به گزارش مشرق، شب گذشته (دوشنبه) جنگنده اسرائیلی دیوار صوتی در جنوب لبنان را هم‌زمان با ورود «آموس هاچستاین» میانجی‌گر آمریکایی به بیروت شکست.

خبرگزاری رسمی وزارت اطلاع‌رسانی لبنان «NNA» اعلام کرد: «هواپیمای جنگی متعلق به دشمن اسرائیلی دیوار صوتی در شهر صور بر فراز دریا  را شکست».

این در حالی است که روز گذشته، فرستاده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور انرژی وارد بیروت شد تا با مقامات لبنانی دیدار و درباره تعیین پرونده مرزهای دریایی با تل‌آویو گفت‌وگو کند.

بیشتر بخوانید:

سفر فرستاده ویژه آمریکا برای حل منازعه بیروت- تل‌آویو به لبنان

مقامات لبنانی هفته گذشته بعد از ورود کشتی اسرائیلی به آب‌های این کشور برای استخراج و ذخیره گاز طبیعی مایع در میدان گازی «کاریش» و عبور از خط 29 دریایی، از سفر هوکستین به بیروت برای پیگیری این اختلاف خبر دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بارهاست که با نقض حریم هوایی لبنان، اقدام به شکستن دیوار صوتی در جنوب این کشور و گاهی هم بیروت را می‌شکنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    2 0
    باز این رژیم موقتی قمپز در وکرد.
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 0
    یکی دیگه میسازیم
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 0
    آقا سید حسن نصر ا...شما مشت اول رو بزن تودهن اسرائیل پشت سرت همه دول اسلامی از جمله عربستان ومصر واردن به کمکت میان واسرائیل رو تکه پاره می کنند. چون جهان عرب با غیرت است وکینه ای هشتاد ساله از اسرائیل دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس