کد خبر 1386769
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
علی داوودی

نایب‌ قهرمان المپیک توکیو در رشته وزنه‌برداری در خصوص دعوت ۲۳ نفر از سوی «سعید علی‌حسینی» به اردوی تیم ملی گفت: بازگشتی در کار نیست، زیرا هیچکدام از خواسته‌های ملی‌پوشان برآورده نشد.

به گزارش مشرق، سعید علی‌حسینی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان، امروز (دوشنبه) اسامی ۲۳ ورزشکار را جهت حضور در اردوی آماده‌سازی جهت اعزام به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اعلام کرد.

میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، رضا دهدار، علی هاشمی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیر حقوقی، امیر عزیزی، محسن دادرس، رضا حسن‌پور، علی داودی، رضا بیرالوند، پیمان جان، علیرضا معینی، علی میری، توفیق پوزش، مسعود ممی‌وند، علیرضا اسفندیاری و مسعود چترایی از ۲۴ خرداد بمدت ۲۱ روز در اردو خواهند بود.

این اردو در حالی است  که ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران ۱۱ خرداد در اعتراض به شرایط نامناسب، اردوی تیم ملی را ترک کردند. این موضوع حتی منجر به برکناری «محمدحسین برخواه» از سرمربیگری تیم ملی شد و علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری سعید علی‌حسینی را جایگزین وی کرد.

علی داودی دارنده مدال نقره مسابقات وزنه‌برداری المپیک توکیو در گفت وگویی در واکنش به این دعوت، اظهار داشت: با این شرایط بازگشت به اردو تیم ملی وزنه‌برداری امکان‌پذیر نیست زیرا ما خواسته‌های به حقی داشتیم اما فدراسیون هیچکدام از آنان را برآورده نکرده است.

وی ادامه داد: آیا فدراسیون خوابگاه‌ها، سونا، جکوزی و دیگر خواسته‌های را در حد اردو تیم ملی درست کرده است که ما برگردیم؟ اگر این اتفاق نیفتاده باشد بدون شک برگشتی در کار نیست. یکی دیگر از خواسته‌های مهم ما برکناری کسانی بود که بدون هیچ تخصص و سررشته‌ای در کار وزنه‌برداران دخالت می‌کردند این افراد هنوز در راس کار هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس