دیوان عدالت اداری انتخابات وزنه‌برداری را باطل کرد/ پایان عصر علی مرادی+ سند

با رای دیوان عدالت اداری انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری در سال ۹۸ باطل شد.

به گزارش مشرق، انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری در تیرماه سال ۹۸ برگزار شد که علی مرادی با ۲۲ رای از ۴۳ رای ماخوذه به عنوان رئیس این فدراسیون باقی ماند اما در همان زمان صحبت‌هایی در خصوص چگونگی برگزاری انتخابات وجود داشت چرا که ۴۴ نفر اعضای حاضر در مجمع را تشکیل می دادند که رئیس هیات آذربایجان شرقی در مجمع غیبت داشت و رای گیری با ۴۳ نفر انجام شد. این موضوع اعتراض کاندیداها را به دنبال داشت مبنی بر اینکه علی مرادی باید رایی بیشتر از ۲۲ رای را کسب می‌کرد.

بعد از برگزاری انتخابات یکی از نامزدها در این خصوص به دیوان عدالت اداری شکایت کرد که پاسخ آن امروز داده شده که آن ابطال انتخابات بوده است. با ابطال این انتخابات، علی مرادی به عنوان رئیس فدراسیون دیگر اختیارات خود را ندارد.

البته پیش از این به دلیل مشکلاتی که وزنه‌برداران در اعتراض به نبود امکانات داشتند، این موضوع مطرح شد که وزارت ورزش در نظر دارد برای فدراسیون وزنه‌برداری سرپرست انتخاب کند.

دیوان عدالت اداری انتخابات وزنه‌برداری را باطل کرد +سند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    همین مرادی در اوایل دهه 70 به همراه برخی دوستانش از یکی از وزارتخانه های امنیتی به ورزش منتقل شدند و ریاست فدراسیونهایی حساس مانند وزنه برداری و جودو را گرفتند که همه این فدراسیونها باعث حواشی بزرگی در دنیا شدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس