کد خبر 1386594
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
ژاپن جایگاه والیبال ایران را گرفت/ لهستان در صدر جهان

تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ زنده جهانی جایگاه خود را به ژاپن داد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در بازی چهارم خود در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ به مصاف تیم ملی والیبال ژاپن رفت و با نتیجه سنگنین ۳ بر صفر شکست خورد. این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۹ به سود ژاپن پایان یافت. 

تیم ملی والیبال ایران که پیش از این دیدار در رده بندی زنده جهانی در رده دهم جهان قرار داشت، پس از این شکست جای خود را به ژاپن داد و به دره یازدهم جهان سقوط کرد.

تیم ملی والیبال ایران با مجموع امتیاز ۲۴۵ در رده ۱۱ جهان و تیم ملی والیبال ژاپن با مجموع امتیاز ۲۵۹ در رده دهم جهان قرار دارد.

همچنین پس از شکست عجیب برزیل مقابل چین، این تیم از رده اول جهان به رده دوم سقوط کرد و جای خود را به لهستان داد. تیم ملی والیبال چین پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل برزیل با ۱۹ پله صعود به رده ۱۷ جهان رسید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 0
    واقعا آبروی والیبال ایران رفت ضعیفترین تیم تاریخ وقتی اماده نیستند لازم بازی کنند بشوند زنگ تفریح ژاپن لیگ
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    تیم والیبال ایران طی سال های اخیر که خودی نشان داد و البته دولت مستعجل بود، همه چی شون خوب بود لکن این غرور کاذب آخر کار دستشون داد تا بعضی هاشون گل کردند و چهره شدند فورا فیلشون یاد هندوستان کرد و خواستن مثل دنیای عجیب و غریب فوتبالمون سر از باشگاه های مهم اروپایی در بیارن و راه اونها رو برن غافل از اینکه هنوز زود و لا اقل ۲ تا پیروزی بزرگ برای ملتتون بدست بیارید بعد بشتابید برای خروج و..‌.گفتن من آنم که رستم ..‌. بود وزیر راه.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    امان از این بیلبوردهای اتوبان تهران تا کرج، بد جوری تو بعضیها غرور کاذب ایجاد میکنه تا چارتا عکس تبلیغاتی ریش تراشو... روی این تابلو ها به نمایش در میاد، اول غرور کاذب سپس شکست های پی در پی در بازی های بعدی مردم والیبال دوست هم باید انگشت حیرت به دهان بگن چی شد پس؟ اینا چرا یه دفعه تو زمین بازی اینجوری ماست شدن همه گیم ها پیاپی شکست آخه؟ شاید هم بگن برای ما که بازی نکردن خدا کنه تو باشگاههای رنگارنگ خارجی بدرخشن و یه کاری کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس