کد خبر 1386585
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵
۴ تغییر مهم در کنکور

سید جلال موسوی، مدیر کل تدوین و راهبری اسناد و سیاست های آموزشی شورای انقلاب فرهنگی: کنکور تا ۱۴۰۵ به صورت پلکانی حذف می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ياشار IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    5 0
    كنكور بد است ولي حذف آن بدتر هست چون جايگزينش براي پذيرش در دانشگاه يعني امتحان نهايي خيلي از كنكور بدتره. كنكور يك آزمونه تو يك روز و چهار ساعت ولي امتحان نهايي ده تا امتحانه تو ده روز و هر كدام حداقل نود دقيقه كه مجموعا بيش از نهصد دقيقه يعني بيش از پانزده ساعت هست. اين يعني استرس بيشتر براي دانش آموز. با اين طرح جديدتون فقط آينده ي خيلي ها را تباه مي كنيد.
  • پژمان IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    7 0
    به خدا ٨٠درصد كنكوري ها مخالف اين طرح اند.مگر امام خميني نگفت ميزان راي ملت است؟
  • فاطمه محمدی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    8 0
    چطور می خواهید امتحان نهایی را جایگزین کنکور کنید در حالی که هین امروز که امتحان نهایی فارسی داشتیم، نصف بچه ها سوالاتو دو ساعت قبل ازکانال های تلگرام خریده بودن و سر بیست دقیقه بلند شدند. این طرح آسیبش به کسانی می رسد که نمیخان سوالات امتحان نهایی رو بخرن. با اجرای این مصوبه بچه ها رو به دزدی عادت مدین چون وقتی با بیست هزار تومان و به راحتی میشه سوالات امتحان نهایی را خرید و خیلی ها می خرند چرا بقیه نخرند؟ نخرند که حقشون ضایع بشه؟مسولینی که موافق این طرح هستند لطفا یک ساعت بیان تو دبیرستان ها و با چند تا دانش آموز چهره به چهره صحبت کنند تا بفهمند اکثرا مخالف این طرح هستیم و دلایل محکمی هم در رد این طرح داریم. با گزارش خواندن کشور به جایی نمی رسد که اگر می رسید ما نباید امروز اوضاع کشورمون این طور بود. مشرق جان لطفا کامنت منو منتشر کن به خدا راست میگنم.
  • روح الله سیاح IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    3 0
    بالای 80 درصد دانش آموزان مخالف این طرح هستند. چرا یک مناظره بین مخالفین و موافقین این طرح برگزار نمی کنید و صداوسیما یک طرفه به موافقین این طرح تریبون میده. بنده معاون پرورشی دبیرستان هستم و مراقب امتحانات نهایی و می بینم یک هفته ای که میشه که این طرح تصویب شده بچه ها چقدر استرس دارن.
  • رحیم IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    هر چند اکثر دانش آموزان مخلف این طرح اند اما مسولین می خواهند آن را اجرا کنند
  • عباس حسن پور IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    آقای رئیسی سید بزرگوار تو را به جدت قسم جلوی اجرای این مصوبه را بگیر. والله این مصوبه باعث می شود دانش آموز از سال دوازدهم به فکر مهاجرت باشد. من معلم هستم و می بینم بچه ها چی میگن.
  • جباری IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    از وقتی این تصویب شده، نصف کلاس ما به فکر مهاجرت افتادن. من مدرسه ی تیزهوشان درس میخونم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس