کشف بیش از ۴۳۸ تن کالای معیشت احتکاری/ پلمب ۳۳ مرکز متخلف طی ۴۸ ساعت

فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۴۳۸ تن کالای اساسی احتکار شده و پلمب ۳۳ مرکز متخلف طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار غلامرضا رضائیان روز شنبه در  تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: تعدادی از سوداگران اقتصادی برای دستیابی به سودهای کلان و نامشروع اقدام به احتکار و خودداری از عرضه اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم می کنند، تشدید اجرای طرح های مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور در کشور به صورت جدی ادامه دارد.

وی با اشاره به پایش های اسنادی و میدانی روند فعالیت های اقتصادی و نظام عرضه و تقاضا کالاهای اساسی و معیشت محور در کشور افزود: عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی برای برخورد و مقابله با متخلفان و سوداگران اقتصادی بیشتر از هر زمانی بوده و کارآگاهان این پلیس با تشکیل ۲ هزار و ۵۰ گروه مشترک در ۴۸ ساعت گذشته از ۳ هزار و ۳۹۶ مرکز و انبار نگهداری و توزیع اقلام و کالاهای اساسی بازدید و بازرسی کردند.

فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: در این مدت کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، با اقدامات تخصصی پلیسی، محل دپو و احتکار کالاهای اساسی و ضروری را شناسایی و در بازدید و بازرسی از آن ها ۴۳۸ تن انواع کالای اساسی از قبیل برنج، گندم و آرد، ماکارونی، روغن خوراکی، گوشت قرمز و مرغ، نهاده های دامی و کشاورزی، بیش از ۵۰ هزار عدد انواع دارو، بیش از ۳۷ هزار لیتر انواع مواد شوینده و ... را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان در برآوردهای اولیه ارزش اقلام و کالاهای مکشوفه را ۵۷۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این خصوص ۱۴۶ دستگاه خودرو توقیف و ۳۳ باب اماکن مرتبط با این امر پلمب و ۲۷۶ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودروها روانه پارکینگ شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    1 0
    عاملین این احتکارها رو به مردم معرفی بفرمائید تا مردم این نامردهای روزگار رو بشناسن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس