کد خبر 1384962
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
سلیمی: صحبت‌های مرادی را پیگیری قضائی می‌کنم/ او باید پاسخگوی مهاجرت وزنه‌برداران باشد

دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو در رشته وزنه‌برداری در صفحه شخصی خود نوشت: از دیروز علی مرادی، من و برخی دیگر را به شورش و خیانت متهم کرد و بابت این اتهام قطعا پیگیری قضائی می‌کنم.

به گزارش مشرق، بهداد سلیمی در صفحه شخصی خود در واکنش به صحبت‌های رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، نوشت : از دیروز علی مرادی من و برخی دیگر را به شورش و خیانت متهم کرد و بابت این اتهام قطعا پیگیری قضائی می‌کنم و تا آخر پیگیر هستم تا به نتیجه برسم. مرادی اتهامی به من وارد کرد و باید ثابت کند و اگر نکند باید پاسخگو باشد. در زمینه خیانت نیز عملکرد مرادی نشان می‌دهد که چه فردی به ورزش کشور خیانت می‌کند و همیشه سعی کرده با این صحبت‌ها فرار رو به جلو داشته باشد و تقصیر و عدم شایستگی خود را در مدیریت وزنه‌برداری، برگردن دیگران و کسانی که دخل و تصرفی در وزنه‌برداری ندارند، بیندازد.

وی در ادامه آورده است: امسال من و خیلی‌ها تصمیم گیرنده نیستیم و مقصر اول و آخر تمام اتفاقات در وزنه‌برداری مرادی است. از زیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک خواهش می‌کنم در این زمینه ورود کنند. وزنه‌برداری ورزشی است که بعد از کشتی همیشه افتخارآفرین بوده و همواره روی این ورزش برای کسب مدال المپیک‌ها حساب باز کردند. مرادی صحبت از شفافیت کرد و بهتر است که مقداری خودش شفاف‌تر باشد و بهتر توضیح دهد که چطور در جذب منابع مالی ناموفق بود. او درباره لغو اعزام‌های تیم‌های پایه و شفافیت مالی خودش باید جوابگو باشد و به خانواده وزنه‌برداری درباره شرایط بد اردویی که سبب شده ورزشکاران اردو را ترک کنند؛ پاسخ دهد.

سلیمی در ادامه نوشته است: مرادی درباره پناهندگی دختران وزنه‌بردار که اتفاق ناخوشایندی بود، باید پاسخگو باشد. شما سرپرست تیم در یونان بودید و شرایطی را فراهم کردید تا دختران پناهنده شوند.آنقدر به دختران وزنه‌بردار فشار آوردید که فکر مهاجرت به سر آنها زده است. پیشکسوتان را اخراج و به آنها بی‌حرمتی کردید. قبلا دیدیم که سجاد انوشیروانی، حسین توکلی و حسین برخواه به چه شکلی اخراج شدند و باید جوابگو باشید و سعی نکنید با این فرفکنی‌ها و صحبت ها اذهان عمومی را به سمت دیگری ببرید. مرادی خبرنگاران وزنه‌برداری را مورد اتهام قرار داد و حتی گفت که آنها را به سفر نمی‌برم زیرا علیه من قلم می‌زنند. من باید از خبرنگاران تشکر کنم که دغدغه وزنه‌برداری را دارند و تلاش می‌کنند تا وزنه‌برداری بهتر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    1 0
    اگ نتواندادعاهای سلیمی درباره ی پناهندگی دختران وزنه بردارایرانی وتقصیرات مدیریتی رااثبات کند قطعابایدجوابگوی هدررفت نیروی انسانی مربی وملی پوش که باارز این مملکت بایدبرای ورزش ایران ارز وافتخاربیاورند باشدوطبق اساسنامه برخوردشود
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      به هرحال برهم خوردن اردو پناهندگی کسانیکه شرایط پناهندگیشان باارزمملکت بوده است ضرربه کشوراست مقصربایدشناسایی ومجازات وجلوی اقدامات مخرب گرفته شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس