کد خبر 1384569
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
محمدکاظم انبارلویی

شبکه رسانه‌ای غربگرا و یگان ویژه سلبریتی‌ها یک جبهه در درون و بیرون درست کرده‌اند که با برخی احزاب به اصطلاح اصلاح‌طلب ذهنشان حفظ منافع غرب، بازگشت سلطه آمریکا و خنجر زدن از پشت به ملت ایران است.

به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی نوشت: آرایش جنگی و توپخانه دشمن در جنگ شناختی، سه حوزه را دربرمی‌گیرد. حوزه نظام، حوزه انقلاب و حوزه دین! پیام‌های طراحی شده علیه اسلام و انقلاب در اتاق فرمان جریان فتنه به پیشتازی سلبریتی‌ها مختص این سه حوزه است. برخی سلبریتی‌ها در این سه حوزه، هنر خود را به حراج گذاشته‌اند ابایی ندارند با گروه‌های تجزیه‌طلب، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و روسیاه‌ترین عناصر ضد دین و ضدانقلاب هم‌صدایی کنند!

نمی‌خواستم قلم را به سمت نقد پدیده «اسم رمز عنکبوت مقدس» ببرم چون به اندازه کافی در این مورد نخبگان جامعه هنری و دلسوزان جامعه روشنگری کرده‌اند. اما دیدم چند کلمه با کسانی که در این بازی خطرناک وارد شده‌اند خالی از فایده نیست.

۱- کار کردن روی یک سوژه اجتماعی به سفارش رئیس یهودی کمپانی متروپولیتن و آوردن این فیلم در معرکه خیمه‌شب‌بازی «کن» و از همه مهمتر تحریف حادثه و طراحی یک پیام علیه نظام و یک اهانت غیرقابل بخشش به ساحت مقدس امام رضا (ع) که جان ملت ایران است، یک بازی خطرناک می باشد. اگر بازیکنان این معرکه از خدا نمی‌ترسند و به فکر قیامت نیستند به فکر جان خود و عمر چند روزه خود باشند! چرا؟

۲- در کشور فرانسه نظیر این سوژه زیاد بوده، ازجمله یک افسر پلیس ۳۵ سال عامل اصلی قتل‌های زنجیره‌ای فجیع‌تر از آن سوژه‌ای که آقایان روی آن کار کردند وجود داشته اما هرگز در فرانسه آزاد، اجازه چنین پردازش در حوزه هنر و سینما به آن داده نشده است!

۳- فرانسوی‌ها در ایام جنگ جهانی دوم ۵ سال کشورشان تحت اشغال دولت نازی آلمان بود در این ۵ سال زن‌هایی برای تأمین معاش خود مجبور به تن‌فروشی شدند و به قوای اشغالگر نازی به عنوان یک کارگر جنسی خدمات می‌دادند. وقتی ارتش فرانسه پس از ۵ سال اشغال، نازی‌ها را از خاک خود بیرون کردند اولین حادثه‌ای که در پاریس اتفاق افتاد این بود که مردم راه افتادند در خیابان‌ها و بیش از ۲۰ هزار زن که در سال‌های اشغال مشغول تن‌فروشی بودند گرفتند بدون محاکمه در خیابان‌ها به اتهام وطن‌فروشی دار زدند. سر آنها را تراشیدند و در حالی که علامت نازی‌ها را در روی بدن آنها حک کرده بودند دسته دسته تیرباران کردند. می‌گفتند جرم اینها علاوه بر تن‌فروشی وطن‌فروشی است!

می‌گویند فرانسوی‌ها در علم حقوق سرآمد دولت‌های اروپا هستند. در ایام پس از پیروزی در جنگ هیچ محکمه و دادگاهی در فرانسه برگزار نشد تا هزاران زن که دسته دسته به جوخه‌های اعدام سپرده می شدند از خود دفاع کنند. گویی مردم و حقوق‌دان‌ها از پیش حکم خود را در مجازات این جماعت نگون‌بخت صادر کرده بودند. دولت فرانسه در طی ۸۰ سالی که از جنگ جهانی دوم می‌گذرد نه خودشان از این فاجعه فیلم درست کردند و نه اجازه دادند کسی به این سوژه بپردازد!

ذکر این قطعه در تاریخ فرانسه برای سلبریتی‌ها هم یک عبرت است و یک پیام هم دارد! آن اینکه کسانی که در مسیر تن‌فروشی به ایستگاه وطن‌فروشی رسیده‌اند ممکن است این حکم حقوقی مردم فرانسه که در سکوت حقوقدانان و قضات فرانسه اجرا شد روزی درباره آنها از سوی مردم ما هم اجرا شود. البته کارگران جنسی حرمسرای مسعود رجوی قبل از برخی سلبریتی‌ها از مسیر تن‌فروشی به وطن‌فروشی رسیدند و در ارتش بعث عراق در کنار صدام همراه قوای متجاوز با ملت ایران و جوانان پاکباخته جنگیدند. شرف آن ۲۰ هزار زن فرانسوی تن‌فروش که متهم به وطن‌فروشی شدند صدها برابر بیشتر از منافقین است!

سلبریتی‌های وطن‌فروش آیا فکر کرده‌اند مزد چه کار بزرگی را از غربی‌ها به‌ویژه فرانسوی‌ها می‌گیرند. آنها نان خود را در کاسه خون ملت ایران می‌زنند و می‌خورند و این خونخواری، کار دست آنها می‌دهد. یک موقع بحث اهانت به انقلاب، مردم ونظام است یک موقع اهانت به ساحت نورانی امام رضا (ع) است. این دو موقع به لحاظ حقوقی خیلی با هم فرق می‌کند آنها چه به ایران برگردند چه هرجای جهان باشند از عقوبت چنین جنایت و اهانتی در امان نیستند.

اینکه کارگردان فیلم عنکبوت مقدس در کنفرانس‌ خبری فستیوال کن اعلام کند، «فیلم در مورد یک قتل زنجیره‌ای نیست بلکه در مورد یک «جامعه» «قاتل زنجیره‌ای است» باید مسئولیت حقوقی این کلام خود را بپذیرد. این بیان در حقیقت توجیه‌کننده خصومت آمریکا، فرانسه و انگلیس با ملت ایران و مشروع نشان دادن فشار تحریم‌های اقتصادی از سوی اشرار جهان است. مفهوم این سخن جز «وطن‌فروشی» نیست.

مردم طی ۴ دهه گذشته با سر انگشت هدایت امامین انقلاب، مختصات حضور خود در میدان را می‌دانند. اجازه نمی دهند جریان ارتجاع هر طور خواست آرایش میدان را تغییر دهد. شبکه سیاسی و رسانه‌ای غربگرا و یگان ویژه سلبریتی‌ها یک جبهه در درون و بیرون درست کرده‌اند که با برخی احزاب به اصطلاح اصلاح‌طلب فکر و ذهنشان حفظ منافع غرب، بازگشت سلطه آمریکا و خنجر زدن از پشت به ملت ایران است. کار این جماعت، ضعیف نمایی قدرت ملت ایران و وارونه‌نمایی حقایق امروز ایران و قوی‌نمایی آمریکا است.

دکان وطن‌فروشی باز کردند و جنس دروغ، تهمت، تحریف، بی‌غیرتی و فریب می‌فروشند. ریخت‌شناسی «ارتجاع در ایران» که دستشان در دست «ارتجاع عرب» است، خیلی مهم است. کسانی که دست‌اندرکار جهاد تبیین هستند باید لایه‌بندی این جریان را در داخل و خارج افشا کنند.

اکنون هزاران نفر از نخبگان عالم و روشنفکران مبارز از ۱۳۴ کشور جهان از ۵ قاره جهان در ایران به‌ویژه تهران و قم در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه مشغول مطالعه و علم‌آموزی پیرامون علم مبارزه با امپریالیسم هستند. از دیدگاه این خوبان عالم قرآن و فرهنگ اهل بیت (ع) علم مبارزه با ظلم و ستم و استبداد جهانی است. همان علمی که پرچم آن به دوش انبیا و اولیای الهی در طول تاریخ بوده و اکنون در عصر ما امامین انقلاب با قدرت و صلابت به دوش دارند. طی ۴۳ سال گذشته انقلاب از میان اقیانوسی از توطئه و مقابله امپریالیسم جهانی و ضربات پی‌درپی آنها و گرد وخاک طوفان‌های سهمگین سیاسی اقتصادی و فرهنگی سالم و قدرتمندانه عبور کرده است. انقلاب اسلامی در آستانه جهانی شدن است. وطن‌فروشی مشتی مزدور بی‌خاصیت نمی‌تواند آسیبی به مشروعیت الهی و مردمی نظام وارد کند آنها عرض خود می‌برند بدون اینکه زحمتی برای ملت ما باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    3 0
    عالی بود
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    3 0
    خوب گفتید، فقط یک عده آدم باغیرت میخواهد
  • RO ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    3 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    3 0
    درود خدا بر شماآقای انبارلویی که گوینده حرف حق هستید ولعنت ابدی بر وطن فروش های نان خونین خور به مراتب بدتر از....
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    2 0
    بی وطن وجدان ندارد بی وجدان هیچ چیز ندارد این ها پاداش خیانت می گیرند نه جایزه!!!
  • نادر IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    2 0
    قرآن:فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل مااعتدی علیکم.هرگونه که بشما تعدی شد همانگونه تعدی کنید وفی القصاص حیوه یااولو الالباب فقط قصاص
  • ... IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    1 0
    وطن مادر انسانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس