کد خبر 1383909
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
تعداد قربانیان متروپل از ۴۰ نفر گذشت

سخنگوی رسمی حادثه متروپل گفت: آخرین آمارها از متروپل حاکی از جان باختن ۴۱ شهروند در زیر آوار است.

به گزارش مشرق، احسان عباسپور ، سخنگوی رسمی حادثه متروپل گفت: بر اساس آخرین آمار ارائه شده توسط پزشکی قانونی تاکنون در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان ۴۱ نفر جان خود را از دست داده اند.

به گفته او  آمار اعلامی از سوی پزشکی قانونی به سرعت از طریق رسانه‌های موثق در اختیار مردم قرار می‌گیرد..

این مسئول گفت :  عملیات آواربرداری و امدادرسانی بدون لحظه‌ای وقفه در حال انجام است و تلاش برای یافتن دیگر مفقودان این حادثه دلخراش ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    2 1
    تا زمانی که عواملی که در ساخت این برج نقش داشتند از کوچکترین تا بزرگترین به جرم قتل عمد بیش از 40 نفر محکوم نشوند ،هیچ چیز درست نمی شود .
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    افرین بر شما درست گفتید بله ما مثل مصر یها که هرچند یکبار خبراز فروریختن ساختمان چندطبقه ومرگ هفتاد / هشتاد نفر میشد شده ایم میبینید ما از اکناف عالم همه امتیازات را جمع اوری میکنیم از ترور تا اتش سوزی انچه خوبان همه دارند ما یکجا داریم واین چیزی نیست
  • علی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    یک کار تحقیقاتی دانشگاهها بکنند در باره بتون و اینکه چرا تکه های بتون بزرگ نیست در باره کیفیت بتون و پیمانکار و نظارت شهرداری .آیا شیوه استانداری داشته است آیا بتون عمل آوری شده است چرا بتون خرد شده وپودری شده و اینکه یک هفته مرطوب بوده و تخلفات و سهل انگاری و...واینکه شیوه استانداری بوده است بهتر نیست شهرداری خودش راندوم و روزانه بچینگ ها رو نظارت کنه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس