متروپل

معاون اجرایی رئیس جمهور از روند آوار برداری در ساختمان متروپل بازدید کرد.

به گزارش مشرق،سید صولت مرتضوی صبح امروز (چهارشنبه) پس از ورود به استان خوزستان، با حضور در محل حادثه متروپل از روند آواربرداری از این ساختمان بازدید کرد و در جریان جزئیات اقدامات صورت گرفته در این حادثه قرار گرفت.

بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان روز دوشنبه دوم خرداد ماه فرو ریخت و طبق آخرین گزارش آمار فوتی‌های ناشی از این حادثه به ۳۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

آخرین جزییات بررسی قصور مسئولان در متروپل/ ۱۴ نفر بازداشت شدند

همچنین رئیس جمهور ١٣ خرداد بدون اطلاع قبلی و بصورت سرزده به آبادان سفر کرد و با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان عملیات آوار برداری را از نزدیک بررسی کرد.

بر اساس این گزارش، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز (دوشنبه) به منظور برگزاری آخرین جلسه کارگروه توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با استقبال صادق خلیلیان استاندار خوزستان وارد آبادان شد.

نخستین جلسه کارگروه توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر دوشنبه (۲۲ فروردین ۱۴۰۱) به ریاست «سیدصولت مرتضوی» معاون اجرایی رئیس‌جمهور در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

رئیس جمهور ٢٧ اسفند سال گذشته در سفر پروژه‌ای به استان خوزستان دستور داد تا «طرح توسعه شهرستان‌های خرمشهر و آبادان» تدوین شود. به همین منظور آیت الله رئیسی به معاون اجرایی خود مأموریت داد تا این طرح دنبال شود و بلافاصله پس از این حکم فروردین ماه نخستین کارگروه طرح توسعه شهرستان‌های خرمشهر در تهران و دومین نشست هم در استان خوزستان برگزار شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    این آقای معاون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس