دوازدهمین روز از حادثه تلخ متروپل

استاندار خوزستان با اشاره به عوامل ناشی در ریزش ساختمان متروپل گفت: متاسفانه طی سال‌های ۹۴ تا ۹۹ در شهر آبادان روابط ناسالمی را شاهد بودیم که حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات این روابط است.

به گزارش مشرق، صادق خلیلیان در حاشیه عیادت یکی از مصدومان حادثه متروپل در بیمارستان گلستان اهواز اظهار داشت: حادثه ریزش ساختمان متروپل ۳۷ مصدوم برجای گذاشت. اکثر مصدومان  این حادثه به صورت سرپایی یا در بیمارستان مراحل درمان را به اتمام رسانده و ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر  سه  مصدوم  آسیب دیده این حادثه در بیمارستان بستری هستند که یک مورد در  بیمارستان آبادان و ۲ مورد دیگر در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و گلستان اهواز بستری هستند.

استاندار خوزستان ادامه داد: خانم بستری در بیمارستان گلستان به علت جراحات ناشی از حادثه در حال درمان هستند که ضرورت داشت سرکشی از وی صورت گیرد و رسیدگی لازم انجام شود. خوشبختانه روند درمان خوب است اما برای بهبودی کامل نیازمند زمان هستند. طی این سرکشی با مصدوم و پدر وی گفتگو کردم و  روند درمانی به صورت ویژه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: مصدوم دیگری در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است. براساس پیگیری‌های صورت گرفته نیاز به درمان و جراحی تکمیلی دارند و این موارد در حال انجام است.

صادق خلیلیان یادآور شد: امیدواریم حادثه متروپل درس عبرتی باشد تا ساختمان‌‎هایی که قرار است ساخته شود از نظر ضوابط فنی تحت نظر قرار گیرند و دیگر شاهد رقم خوردن چنین حوادثی که جان هموطنان را به خطر می‌اندازد نباشیم.

وی بر برطرف کردن ضعف موجود در نظارت‌ بر ساخت و سازها تاکید کرد و گفت: ضعف نظارت و روابط ناسالمی پشت پرده ساخت و سازها  وجود داشته است.  متاسفانه طی سال‌های ۹۴ تا ۹۹ در شهر آبادان روابطی را شاهد بودیم که حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات این روابط ناسالم و نبود نظارت‌ها بوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    3 0
    جزئ مقامات کسی نمی تونه باشه
  • گشتاسپ US ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    3 0
    مردم از قبل حتما این روابط پشت پرده ناسالم باخبر بودن چرا این ساختمان و مالکش طرد و تحریم نکردن چرا اونجا واحد خریدند اجاره و فعال بودند رفت و آمد داشتند و حتی از نظر ایمنی ساختمان هم قبلاً عده ای هشدار داده بودند این ساختمان ایمنی ندارد فرو خواهد ریخت بازهم ازش کنار نبودن اونجا فعال بودند.اخلاقا این مردم، سوداگران حرامخوران بی وجدان ها رو تو جامعه باید طرد و تحریم کنند اینها تنبیه کنند.تا جامعه از شر این ناپاکان پاک شود.
  • FR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    2 0
    واقعا عجیبه ... نمیشه آدم هم بساز و بفروش موفقی باشه و از امکانات و همه جور تسهیلاتی استفاده کنه در عین حال کارش را درست انجام بده و آنقدر تقلب و تخلف نکنه که آوار بشه سر مردم بیچاره ؟
  • علی اصغر از تهران IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    5 3
    قبول کنید فسادو رشوه خواری تمام اداره ها را گرفته و ما سر مان توی برف کرده ایم
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      3 0
      حرف نزن
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 0
    مرکز تهران آپارتمان نوساز 4 طبقه ای دیدم که در دیوار پذیرایی واحد طبقه چهارمش یک شکاف بزرگ ایجاد شده بود و نور آفتاب داخل رو روشن کرده بود. سازنده هم در شغل قبلیش به دزد سر گردنه معروف بود. چرا هر ننه قمری به آسانی میتونه یک شبه سازنده بشه چرااا
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    0 1
    مشت نمونه خرواره این متروپل و ...قطره ریز فساد و رانت و زد و بند
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    0 0
    تو تهران در بسیاری از خرید های آپارتمان نوساز اینطوره که واحد رو مثلآ میخری متری 40 میلیون. بعد سر سال حساب میکنی میبینی خریدی متری 44 میلیون! چون همه چیزش تقلبی و کپی و بی کیفیت بوده و کل واحدها مجبور شدند هزینه های سنگین جنس معیوب رو بدهند. مثل موتور تقلبی آسانسور. کابل تقلبی آسانسور. درب کنترلی بی کیفیت پارکینگ. لوله ها. فنر مخصوص کار نگذاشتن زیر سنگ نما و ریزش سنگ نما و لوله های بی کیفیت و کلی موارد دیگه.. این وسط هم سازنده کلاهبردار چندمیلیارد براحتی سود کرده رفته سر ساختمان و بسازوبنداز بعدی!
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    0 0
    نه بوبو
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    0 1
    خوب شد گفتی ، والا شک میکردیم تو هم جزوشونی
  • شهاب سنگ IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    2 0
    تمام مدیران و کارمندان ارشد باید اخراج شوند تا عدالت و پیشرفت صورت بگیره اینها اکثرا از طیف اصلاح طلب هستن
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      0 0
      لازم نیست همه اخراج شوند، فقط دستگاه‌های نظارتی سالم باشند ببینم کدوم مفسدی جرات عرض اندام دارد؟ هر کجا فسادی هست شک نکنید که دستگاه‌های نظارتی مشکل دارند، در خوشبینانه‌ترین حالت بی‌توجهی و قصور دارند و در نگاه واقع‌بینانه...
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 1
    مسولین یاد گرفتن هر مشکلی پیدا شد اون بندازن گردن دولت قبلی
  • علوی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 0
    از دولت آقای رئیسی می خواهیم که پاکسازی ادارات را شروع کند افراد نفوذی ومخافان نظام که کارشکنی می کنند درادارات فراوان اند این سالوس ها می خواهند ریشه نظام زده شود ومردم را ناراضی می کنند این هارا شناسائی کندی وبه شغل های غیر کلدی مکنتقل کنید درآموزش وپروش نیز معلم های بی نماز ویا مشروب خوار اینهارا نیز به اداره راه منتقل کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس