مرتضوی: عملیات اجرایی طرح توسعه منطقه اروند شتاب می‌گیرد

معاون اجرایی رییس جمهور درباره طرح توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر گفت: کارگروهی با دو محور اساسی تشکیل شده که یکی تامین منابع برای اجرای طرح های عمرانی و دیگری تامین تسهیلات برای طرح‌های اقتصادی است.

به گزارش مشرق، سید صولت مرتضوی در حاشیه نشست عصر کارگروه طرح توسعه شهرستان های خرمشهر و آبادان که به تکالیف بانک ها اختصاص داشت در گفت و گو با ایرنا گفت: این کارگروه دو محور اساسی داشت یکی تامین منابع برای اجرای طرح های عمرانی و دیگری تامین تسهیلات برای طرح های اقتصادی و اشتغالزایی بود.

وی افزود: در نشست صبح جمع بندی خوبی داشتیم و شمار قابل توجهی از طرح را به نتیجه رساندیم که در جلسه بعدی نهایی می شود.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: اما در حوزه طرح های اقتصادی عصر امروز نمایندگانی از تهران و مدیران بانک های عامل استان در این نشست حضور داشتند و منابع خوبی برای شروع و تکمیل طرح های اقتصادی پیش بینی شد که جمع بندی آن اعلام می شود.

مرتضوی  که امروز به منظور جمع بندی نهایی طرح توسعه شهرستان های آبادان و خرمشهر  به آبادان سفر کرد،  ابتدا از روند آواربرداری متروپل بازدید کرد و در ادامه به محل احداث سدهای سه گانه و قفل کشتیرانی شبکه آبیاری آبادان و خرمشهر رفت.  

معاون اجرایی رییس جمهور بلافاصله با حضور در فرمانداری سومین و آخرین نشست کارگروه طرح توسعه شهرستان های آبادان و خرمشهر را با حضور مسوولان برگزار کرد که قرار شد «طرح توسعه آبادان ‌و خرمشهر» طی هفته‌های آینده تصویب شود و امسال منابع لازم برای اجرای آن در اختیار استان قرار خواهد گرفت تا مردم برکات این مصوبات را ببینند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس