کد خبر 1383336
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
سرلشکر «عباس ابراهیم»

رئیس امنیت عمومی لبنان گفته که به سفارش آمریکا برای پیگیری سرنوشت یک خبرنگار آمریکایی که 10 سال پیش در سوریه ناپدید شده است، به سوریه سفر می‌کند.

به گزارش مشرق، سرلشکر «عباس ابراهیم» مدیرکل امنیت عمومی لبنان گفت که به زودی به سوریه سفر خواهد کرد تا با رهبران سوریه درباره سرنوشت یک خبرنگار آمریکایی که ۱۰ سال پیش در سوریه ناپدید شد، گفت‌وگو کند.

ابراهیم طی مصاحبه‌ای با مجله امنیت عمومی که توسط اداره کل امنیت عمومی لبنان منتشر شد، افزود که مقامات آمریکایی از او خواسته‌اند که تلاش‌های خود برای بازگرداندن «آستین تایس» و دیگر آمریکایی‌های مفقود شده در سوریه را از سر بگیرد.

 تایس، خبرنگار آزاد و تفنگدار سابق نیروی دریایی آمریکا در سال ۲۰۱۲ هنگام گزارش‌دهی در سوریه ناپدید شد.

ابراهیم مدعی شد که در جریان مذاکرات قبلی با دمشق در مورد  تایس، سوریه خواسته‌هایی را در رابطه با خروج نیروهای آمریکایی، از سرگیری روابط دیپلماتیک و لغو برخی تحریم‌های آمریکا مطرح کرده بود.

وی افزود: ما در تلاش هستیم تا مذاکرات را از جایی که در پایان دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به پایان رسید، از سر بگیریم.

مجله امنیت عمومی لبنان اعلام کرد زمانی که یک هواپیمای شخصی آمریکایی وارد فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری می‌شود تا مدیرکل امنیت عمومی سرلشکر عباس ابراهیم را از بیروت به واشنگتن منتقل کند، این مأموریت از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر سازمان امنیت عمومی لبنان در ۲۱ ماه مه گذشته با یک پرواز اختصاصی آمریکایی عازم واشنگتن شد تا با مقامات ارشد آمریکایی دیدار کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    0 0
    جاسوس شون گم شد باز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس