به گزارش مشرق، اکبر نصراللهی رئیس دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

در دیدار چند تن از اعضای محترم هیات منصفه با رییس‌ محترم قوه قضاییه گفتم :

با توجه به پیشرفت تکنولوژی‌های‌ارتباطی و بروز پدیده‌ارتباط جمعی‌شخصی ، آرایش رسانه‌ای، منابع‌خبری ، مصرف‌رسانه‌ای مردم  و مدل تولید، توزیع و انتشار اخبار و پیام‌ها نیز تغییر کرده‌است؛این تغییر و تحولات گسترده ، تغییر و اصلاح جامع و فوری قوانین و مقررات مرتبط با رسانه‌ها را نیز گریزناپذیر کرده‌است.

 فاصله بین کنشگری رسانه‌ها بر اساس قوانین موجود با کنشگری جاری و عرفی آنان ، هر روز زیادتر می‌شود؛ بنابراین ضرورت دارد قضات محترم دادگاههای رسانه‌ای به این مهم  توجه داشته باشند.

 بسیاری از قضات از تغییر و تحولات در عرصه‌های رسانه  و  نقش رسانه‌ها در تغییر نوع کنشگری در حوزه های مختلف اطلاعات کافی ندارند؛ بنابراین ضرورت دارد  آموزش‌های سواد رسانه‌ای به قضات و کارکنان قوه قضاییه، در اولویت امور دستگاه قضایی قرار گیرد.

با توجه به چالش‌های رو به افزایش فقر و فساد و تبعیض برای کشور،از رییس جناب آقای اژه‌ای درخواست کردم از خبرنگاران و رسانه‌هایی که به این حوزه‌ها می‌پردازند.

درخواست نصراللهی از دستگاه‌قضا برای حمایت از خبرنگاران و رسانه‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدصالح چگینی قزوین خ سعدی ک شهیدنوروزی ب دوم 33 IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 0
    عدالت درعمل نشان داده میشود وگرنه اصلا این طورنیست که حاکمیتی که اسم ان جمهوری اسلامی ایران است درهمه بخش هایش بااساسنامه ی اسلامی حرکت کنددربانک که اصلا کلاخارج ازاسلام حرکت میکند ازوام100میلیون تومان 152میلیون سودگرفتن دستورکدام امام است ودرهمه بخش ها ممکن است افرادی باشند که براساس منفعت شخصی حرکت وضربه به ساختارجمعی میزنند اتفاقارسانه ی نقادانه اگرحتی تعمیم به نهادهم باشدبرای جلوی ضرریااشتباه یک فردیانهاد رابگیرد عالی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس