کد خبر 1382735
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال

سرمربی استقلال طی یک بیانیه درخواست کرد تا از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شود.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال طی یک بیانیه در فضای مجازی، درخواست جدایی خود را از آبی‌پوشان پایتخت ارسال کرده است.

او در این بیانیه نوشته است:

"به وقتِ جدایی، آنچه بیشتر از جام قهرمانی و رکوردهای طلایی به آینده‌ی استقلال امیدوارم می‌کند، ساختن تیمی است که رویای ساختنش همیشه با من بوده. این یادگار کوچک را برای جبران گوشه‌ای از دینِ بزرگی که استقلال بر گردن من دارد، تقدیم هواداران می‌کنم.

در میانه‌ی پلشتی‌ها و ‌کم‌خردی‌ها و بی‌اخلاقی‌هایی که پاسخگویی به آنها را در شأن سرمربی استقلال نمی‌دانستم، کارم را با اعتماد پدرانه مدیر عامل محترم و حمایت هواداران عزیز شروع کردم و حالا که درخواست جدایی از تیم محبوبم را دارم، خوشحالم که با هم اعتماد و امید را ساختیم. به یاد دارم که وقتی کارم را در استقلال شروع کردم، گفتند مجیدی با سرمربیگری در استقلال می‌سوزد اما ما با هم توانستیم امید، جام، رکوردها و از همه مهمتر شخصیت تیمی استقلال را پس بگیریم.

از کاپیتان تا جوان‌ترین بازیکن استقلال با تمام قلب‌شان برای این پیراهن بازی کردند. پیام ارادت و احترام من برای تک تک شاگردانم است که می‌دانند فرزندان چه باشگاه بزرگی هستند و مسئولیت‌های خود را می‌شناسند.

مثل همگی شما به قهرمانی غرورانگیز و بدون شکست این تیم با شخصیت افتخار می‌کنم. افتخاری که محصول هنر شاگردانم است که قهرمانان اصلی هستند. افتخاری که با مدیریت حرفه‌ای و تعامل ارکان مختلف این باشگاه بزرگ و با آرامش و اعتمادی که آقای آجورلو در اطراف تیم و باشگاه استقلال به وجود آورد و بهبود شرایط اقتصادی باشگاه که واقعا امیدبخش بود، به دست آمد. افتخاری که با تصمیم‌ها و دانش همکارانم در کادرفنی و اجرایی تیم و تلاش شبانه‌روزی اعضای محترم باشگاه استقلال به دست آمد.

مربیگری در امارات تجربه تازه‌ای برای مربی ایرانی است و از این منظر پیشنهاد کار جدیدم را دریافت کردم و طی نامه‌ای درخواست جدایی خود را تقدیم مدیریت کردم. از باشگاه می‌خواهم که با موافقت خود، من را در مسیر آینده‌ام حمایت کند.

روزهایی خوب و پرامید برای استقلال آرزو می‌کنم و همین که شما را لحظه‌ای از موفقیت اخیر استقلال شاد دیده‌ام، بزرگ‌ترین دستآورد و پاداش برای من است. خداحافظی بخشی از چالش شغل ماست. من را در کار تازه‌ام همچنان همدل با خود بدانید. گوشه‌ی قلب‌تان اگر جایی دارم، آن بزرگ‌ترین جایگاهی است که در عمر ورزشی‌ام به دست آورده‌ام. شک ندارم روزی خواهد رسید که با تجربه بیشتر و پخته‌تر استقلال را به قهرمانی آسیا می‌رسانم.

فرزند باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    7 7
    هرجا رفتی موفق و پیروز باشی مرد آبی
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      1 0
      فرناز پودری کجا میری؟ غلام شیشلولبند و کمک سرپرست رو هم ببر.
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      1 0
      هرجا میری با چشم تر؛ کیسه رو با خودت نبر...
  • علـی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    10 3
    برانکو هم بعد از قهرمانی برای پرسپولیس جوگیر شد و رفت که مثلا جای دیگه بر افتخاراتش اضافه کنه.
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    10 7
    فرار بزرگ برای قهرمان باقی ماندن
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      1 1
      دیگه میدونه وی ای آر داره میاد و از هیچ روشی نمیتونه برای دور زدن تیمها استفاده کنه.
  • پرهام IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    3 5
    فرهاد جان حضور تو در استقلال همیشه شیرین بوده، بهترین ها رو برات آرزو می کنم. ممنونم ازت برای شادی هواداران. خدا پشت و پناهت باشه.
  • پرهام IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    2 6
    فرهاد جان حضور تو در استقلال همیشه شیرین بوده، بهترین ها رو برات آرزو می کنم. ممنونم ازت برای شادی هواداران. خدا پشت و پناهت باشه.
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    4 3
    البته به لطف امتیازات و پنالتی های معیشتی شخصیت را هم دیدید از مدیر عامل محترم استقلال تا تا کاپیتان کم خرد و توخالی ان که البته در روز قهرمانی به خاطر مردم ابادان جشن نگرفتن . خخخخخخخ
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      1 4
      خخخخخخخخرفت نشدی از این همه اباطیل؟
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      1 0
      یه مشت عقده ای بهانه شون شده آبادان و هر کس میخواد شادی کنه سریع یه آبادان رو میارن جلو چشممون انگار باید تا آخر عمرمون عزا بگیریم والا دولت هم یکروز رو عزای عمومی اعلام کرد شماها دیگه کاسه داغ تر از آش نشید / خدا قربانیان متروپل آبادان رو بیامرزه و به بازماندگانشان صبر بده / اما دیگه کاسه داغ تر از آش ها شورش رو درآوردند هر کی میخواد عزا بگیره آزاده هر کی هم میخواد شادی کنه آزاده به شما چه که استقلال جشن پیروزی گرفته یا نه !؟ / آی همه ملت عزا بگیرید شادی نکنید عروسی ممنوع لبخند ممنوع تفریح ممنوع چرا !؟ چون متروپل آبادان فروریخته آخه این منطقی است!؟ والا خانواده قربانیان همچین خواسته ای ندارن این حضرات شدن کاسه داغ تر آش / تا قبل از این روزی حدودا ۲۰۰ نفر کم و بیش از کرونا جونشون رو از دست می دادند یکی از این حضرات نیومدن عزا بگیرن/ حالا هر کس میخواد شادی کنه سریع حادثه آبادان رو پیش می‌کشن که شادی مردم رو بهم بزنن / بس کنید دیگه خجالت بکشید / تو اگه عزادار آبادان هستی واقعا پس این «خخخخ » چیه تو کامنتت گذاشتی اگه هم نیستی و ریاکاری می‌کنی برو آبادان از این کارها بکنه که حداقل یه چیزی کف دستت بگذارن
  • سلام IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    5 1
    البته با تمام یاری رسانی هایی که از فدراسیون تا کمیته داوران تا مربیان استقلالی تیمهای صنعت نفت، هوادار، گل گهر و سایر .... همسایه ها کردند تا خاتون شوهرداری کند!
  • سعید IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 1
    بیا پایین بابا گاز ورمه
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    6 0
    مربی پولکی همینه از استقلال استفاده کرد بره یک تیم رده چهاردهم امارات .ترسید این مقام شانسی دیگر تکرار نشود.بعد از خون آبی صحبت میکنند
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    7 0
    خودش هم میدونه سال دیگه نمیتونه کاری کنه
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 0
    الان این آدم با وجود قرارداد با استقلال، بخاطر پیشنهاد چربتر امارات و فرار از مسئولیت حفظ قهرمانی در فصل بعد، طبق معمول راحت میذاره میره. اما اگر کارش در امارات به فسخ و عزل کشید، یکدفعه می بینید کل فضای مجازی شروع می کنه اهانت و ناسزا به سرمربی آینده استقلال و تجمعات و کمپین ها که او باید بره و فرهاد باید برگرده! اخلاق ورزشی سلبریتی شیرفرهادی
  • حقیقت گو IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 2
    ما استقلالی ها حال و روز شما لنگیا رو درک می کنیم ، تیم رقیب قهرمانی طلایی بیاره ، یک فصل بدون شکست !!! اصلاً تو کل دنیا کلا چند تیم تونستن چنین رکورد و افتخاری کسب کنن ؟ رکوردی که دیگه ابدی به نام استقلال سند خورده ... پیروزی به قهرمانی های اسنپی و بابامسعودی می نازید اما خدا جای حق نشسته ، بابامسعود و تمام مافیای وزارتش هر کاری کردن که استقلال قهرمان نشه و نشد اما وقتی که شد از نوع طلایی شد خخخخخ خداوکیلی لنگیا هرچی دوست دارن بگن ولی با این کارا آروم و خنک نمیشن خخخخخخ
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      1 0
      بعد از 9 سال یه پستونک یارانه ای انداختن دهنتونن ها. اینقدر زبون باز کردین؟ شما کم افتخار ندارید. 6 تا اینور اب از پرسپولیس و 6 تا هم انور آب از العین
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    2 0
    فرهاد تو استقلال فقط اسم سرمربی رو یدک میکشید، همه کاره تیم ، مربی ايتاليايي بود و والسلام.
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 2
    این لنگی ها چقدر زر میزنن اینجا ، شیر فرهاد خالی دیدن دارن پشت سرش قور قور می کنند
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    1 0
    بدون تعصب قهرمانی استقلال بیشتر مدیون درخشش دروازه بان و ضعف و بدشانسی رقباست. وگرنه بازیهای استقلال بیروح ترین و خسته کننده ترین بازیها بود. تاکتیک تیمی اصلا در حد یک قهرمان نبود. توپ براحتی لو می‌رفت. اون گلهای معدود هم مدیون تکنیکهای فردی بود.
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      1 1
      آره شما خوبی حالا اگه پرسپولیس یا یه تیم دیگه قهرمان میشد پرسپولیسی ها میخوندن پرسپولیس قهرمان میشه خدا میتونه که حقشه / حالا چون استقلال قهرمان شده مدعی میشن همه گل هاش اتفاقی بوده و آقای فرهاد مجیدی لابد فوت می‌کرده توپ میرفته تو گل !! ؛)) / حالا مدعی اند تیم ها ضعیف بودند که استقلال قهرمان شده / بعضی ها نایب قهرمانی تیمشون رو مدیون تماشاگر نماهای سنگ پران تبریزی اند حالا مدعی اند فرهاد مجیدی هیچ کاره بوده !!! / آخه بنده خدا تیمی که بدون باخت قهرمان میشه مگه میشه مربی تیم در اون قهرمان شدن نقشی نداشته باشه !؟ / از این میسوزه. که تیم مورد علاقه اش قهرمان نشده اومده از ی فرهاد مجیدی ایراد میگیره ؛))) /

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس