دلایل مهم جدایی فرهاد مجیدی از استقلال!/ ۲ گزینه اصلی جانشینی سرمربی محبوب آبی ها

تیمی که عنوان قهرمانی فصل بیست و یکم لیگ برتر را با ثبت رکوردهای ماندگار به خود اختصاص داد برای فصل آینده با تغییراتی مواجه خواهد شد که مهمترین آن در راس کادر فنی آبی پوشان خواهد بود.

به گزارش مشرق، استقلال در فصل بیست و یکم با عملکرد و آمارهایی قهرمان لیگ برتر شد که هواداران این تیم ۹ سال ناکامی آن را در کسب عنوان قهرمانی به فراموشی بسپارند و بیشترین سهم را در این موفقیت تاریخی باید برای فرهاد مجیدی سرمربی این تیم در نظر گرفت.

در حالی که استقلالی‌ها در حال تدارک جشن قهرمانی بودند، خبری ابتدا در حد گمانه زنی در محافل فوتبالی پیچید که کام آبی‌ها را تلخ کرد. شایعه‌ای که تکذیب نشد تا نگرانی آبی‌ها را نسبت به تحقق آن افزایش دهد.

درست به فاصله چند ساعت مانده به آغاز دیدار پایانی استقلال در لیگ برتر خبری تحت عنوان خداحافظی احتمالی فرهاد مجیدی با استقلال بعد از این قهرمانی با سرعت فضای مجازی را در نوردید که این خبر بدون هیچ واکنشی از سوی خود مجیدی، نزدیکانش و مسئولان باشگاه استقلال همراه بوده و هست.

انتشار این خبر خاطرات فصل سیزدهم لیگ برتر و سال ۹۲ را برای استقلالی‌ها زنده کرد. وقتی ابتدا شایعه خداحافظی ناگهانی مجیدی از دنیای فوتبال دهان به دهان چرخید و این خبر تکذیب نشد تا بوسیدن چهارگوشه زمین در بازی مقابل مس و آویختن کفش‌ها برای همیشه.

ابهام در خصوص ادامه همکاری مجیدی با استقلال وقتی قوت می‌گیرد که مصطفی آجورلو مدیرعامل این باشگاه هم در حاشیه مراسم برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال یک روز پس از جشن قهرمانی تیمش حاضر به پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران در این زمینه نشد و در مواجهه با این صحبت‌ها به سکوت اکتفا کرد.

با گذشت چند روز از جشن قهرمانی استقلالی ها حالا وضعیت کادر فنی این تیم پیچیده شده است. صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی تصمیم به جدایی قطعی از جمع آبی پوشان گرفت و قصد دارد برای اقامت راهی خارج از کشور شود.

فرهاد مجیدی از بازیکنان استقلال خداحافظی کرده و راهی امارات شده است و گفته می شود با یکی از تیم های این کشور به توافق هم رسیده اما هنوز خبر رسمی آن منتشر نشده است. با این حال عنوان شده که توافق نهایی وی با این تیم اماراتی صورت گرفته است.

به این اخبار غیررسمی باید اضافه کرد که از جواد نکونام به عنوان گزینه اصلی جانشینی وی نام برده می شود. این در حالی است که در واکنش به تمام این اخبار باشگاه استقلال سکوت کرده و هنوز پاسخ روشنی به ادامه همکاری با مجیدی یا انتخاب گزینه جدید نداده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    7 9
    قهرمانی استقلال هیچ ربطی به فرهاد مجیدی نداره مدیون آن مربی ایتالیایی هستند . این مربی ایتالیایی را کنار بگذارید بعد بدهید دست فرهاد مجیدی
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      1 3
      متوهمید. چون 5 جام را از دست یک نفر گرفتید و بعد عادت کردید به خود بزرگ بینی. البته از امسال در دنیای واقعی باید رقابت کنید.
    • حامد IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      1 3
      سوزش لنگی ها پایان نداره
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      1 0
      استقلال به لطف کمکهای پشت پرده که درودگر افشا کرد قهرمان شد.
  • رضا IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 1
    این دفعه چندمه که این آقا استقلال رو سر کار میذاره. فقط از اسم استقلال استفاده کرده برای ارتقای خودش
  • آرش IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 1
    دوباره تیمش رو ول کرد. پس معلوم شد این همه جار و جنجال برای چی بود. شک ندارم انتشار شایعه جداییش کار خودشه. استقلال همیشه برای مجیدی نردبان بوده و کوچکترین تعصبی روی این تیم نداره. متاسفم واسه استقلال که اجازه میده این امارات دوست ها از همچین باشگاه بزرگی سو استفاده کنند.
  • US ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 2
    قهرمانی استقلال ربطی هم به تو نداره ولی از اطراف تحت فشار قرارش دادن که برود چون گفت من زیر بار زور نمی روم واز تهدید هیچ کسی هم نمی ترسم چون فرزند حجازیم
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 0
    اگر این اتفاق بیفته کار قشنگی نیست هواداری استقلال احساس می کنند از تیم شون و احساسات شون سو استفاده شده درست نیست سرمربی تیم تیمشو ول کنه البته که قطعا پیشنهاد اماراتی ها دندونگیر هست
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 0
    فرناز مجیدی پودی کیسه کش استقلال را به لجن کشید حالا نوت کشورهای عربی است هان؟
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 2
    به عنوان یه پرسپولیسی معتقدم بی انصافی هست زحمت اقای فرهاد مجیدی برای استقلال نادیده گرفته بشه و این توهین به هوادارای فوتبال سوای رنگهاست به هر حال اقای مجیدی حق داره از اوج با ابی ها خداحافظی اسطوره ای داشته باشه درست مثل برانکو بنظرم رکورد محشری زد و بعید میدونم کسی در استقلال بتونه به این رکورد دست پیدا بکنه و حقیقتا شخصیت استقلال رو یک تنه احیا کرد.. واقعا با اشکهای پر درد اقای مجیدی متاثر شدم...
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 0
    مجیدی یه خلیفه عرب رو هم فالو داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس