کد خبر 1382566
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
مهدوی‌کیا: از سبک بازی قطر شگفت‌زده نشدیم/ خدابنده‌لو: روی غافلگیری گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت که نمایش امیدهای قطر برای او قابل پیش‌بینی بود.

به گزارش مشرق، مهدی مهدوی‌کیا در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های امید ایران و قطر که به تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: دو امتیاز از دست دادیم. تیم برتر زمین بودیم و در هر دو نیمه، مالکیت بیشتری داشتیم. قطر از تنها موقعیتی که به محوطه جریمه ما آورد، به گل رسید. خیلی خوب بود که پس از گلی که دریافت کردیم، به این مسابقه برگشتیم و امیدوارم بازی‌های بهتری ارائه کنیم.

وی با اشاره به سن بازیکنان تیم ایران بیان کرد: بازیکنان ما شرایط فیزیکی خوبی دارند، اما بسیاری از آنها دو سال از بازیکنان تیم قطر کوچکتر هستند. ما برای پیروزی نیاز به گلزنی داریم و موقعیت‌های گلزنی بسیاری ایجاد می‌کنیم، اما گل نمی‌زنیم؛ این مشکل ماست.

سرمربی تیم امید ایران در مورد قضاوت داور این مسابقه تصریح کرد: داور عملکرد خوبی داشت. برخی صحنه‌ها در بازی رخ داد که صحنه آهسته آن را ندیدیم و نمی‌توانیم درباره آن نظر بدهیم. به نظرم یک خطای بازیکن حریف کارت قرمز داشت، اما داور کارت زرد نشان داد. با این حال سیستم کمک داور ویدیویی در مسابقات اجرا می‌شود و فکر می‌کنم داور عملکرد خوبی داشت.

مهدوی‌کیا در پاسخ به این پرسش که آیا از سبک بازی قطر شگفت‌زده شد یا خیر، گفت: ما سورپرایز نشدیم و قطر به همان شیوه‌ای بازی کرد که فکرش را می‌کردیم. شناخت بسیار خوبی از این تیم داشتیم و خیلی خوب بازی کردیم. این مسابقه به پایان رسید و تمام تمرکز ما روی دیدار با ترکمنستان است. ریکاوری ما از الان آغاز شده و می‌خواهیم سه امتیاز بازی با ترکمنستان را بگیریم.

همچنین محمد خدابنده‌لو که به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در این نشست خبری عنوان کرد: تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم. نیمه دوم را خوب آغاز کردیم، اما روی غافلگیری گل خوردیم. خدا را شکر که به بازی برگشتیم و امیدوارم این امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 1
    این بابا هنوز برکنار نشده؟ عذرخواهی هم نکرد نامرد
  • تاجی IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 1
    کیا هنوز مونده که بتونی به فرهاد مجیدی برسی فعلا تلاش کن پسرم خخخخخ
    • مصطفی IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      0 0
      تو چه زمینه ای دادا ؟ اگه مربیگری منظورته که خود مجیدی هم چیزی نشده هنوز اگه بازیکن بودن منظورت که دیگه کلا حرفشم بهتره نزنی بد ضایع میشی (قبل از نظر دادن کمی فکر کنید)
  • لنگی IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    گند اینم میاد بالا چن روز دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس