کد خبر 1382526
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
برگزاری دیدارتیم ملی ایران مقابل الجزایر قوت گرفت

احتمال برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر با یکی از سه گزینه آفریقایی قوت گرفت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است ظهر فردا برای برگزاری اردوی خود در فیفادی خرداد عازم دوحه قطر شود.

پس از منتفی شدن شرایط برگزاری دیدار با اروگوئه به دلیل مسافت زیاد دوحه به شهر مونته ویدئو که منجر به خستگی بیش از اندازه ملی‌پوشان خواهد شد فدراسیون فوتبال مذاکرات جدی‌تری را با گزینه‌های آفریقایی مدنظرش برای برگزاری دیدار دوستانه انجام داد.

بر همین اساس مذاکرات فدراسیون از بین تیم‌های کنگو، کامرون و الجزایر با الجزایری‌ها به شکل بسیار جدی‌تری پیش رفته و به نظر می‌رسد در صورت قطعی شدن توافقات نهایی این تیم قدرتمند قاره آفریقایی در دوحه به مصاف شاگردان اسکوچیچ خواهد رفت.

البته الجزایر نتوانست مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    البته بهتر است مقامات فدراسیون فوتبال بجای برنامه ریزی برای دیدار با این تیم چند قدم راه برن و برن توی دفتر جناب مربی بیخیال و بی برنامه تیم ملی و از ایشان بپرسند ایا ایشان با الجزایر بازی میکنند یا نه. فدراسیون بی برنامه فوتبال باید به ملت جواب دهد که چرا انها از ابتدا از اسکویچ نمی پرسند با کدام تیم نمیخواهد بازی کند تا وقت فدراسیون و ملت در این موقعیت حساس اتلاف نشود. بنظر که این امر به فکر هیچکدام نرسیده است- و ما میخواهیم بهترین نسل فوتبال ایران و انتظارات و یا ارزوهای ملت را در دست فدراسیون و مربی بیخیال و غیر حرففه ان قرار دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس