کد خبر 1382564
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
یگان ویژه در آبادان چه می‌کند؟/‌گزارش خبرنگار تسنیم از ساختمان متروپل

یکی از نیروهایی که ‌صرفاً برای ایجاد آسایش و امنیت مردم انقلابی آبادان و کمک به آسیب‌دیدگان حادثه حضور یافت یگان ویژه بود.

به گزارش مشرق، سردار موسوی فرمانده میدانی عملیات تأمین امنیت محدوده ریزش برج‌های متروپل گفت: بعد از هر حادثه‌ای اتفاقاتی رخ می‌دهد که ناگوار است، برخی مردم برای بررسی حادثه رخ داده نسبت به اقوام خود در صحنه هستند، برخی سودجویان و حتی معاندین نیز در صحنه حادثه حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: به همین دلیل نیروهای انتظامی و یگان‌های ویژه فراجا جزو نخستین نیروهایی بودند که در برقراری امنیت و  آرامش به صحنه آمدند و با بکارگیری تجهیزات، حضور نیروهای امدادی و خدماتی را تسهیل کردند. در مراحل اولیه یگان ویژه استان حضور داشت و در ادامه با تدبیر فرمانده یگان ویژه فراجا، بخشی از یگان ویژه فارس و کرمانشاه در این محل حاضر شدند، کل محور توسط یگان‌های ویژه گیت‌هایی مستقر شده و عبور و مرور مردم و خودروها و تجهیزات و ادوات امدادی را مدیریت می‌کنند. 

موسوی گفت: روزهای اول کندی در امور بود اما بعد یکی دو روز با همت همه نیروها و دستگاه‌ها، امور امدادی با شدت بیشتری در حال انجام است.

وی درباره سوءاستفاده از عزاداری مردم در برخی شب‌ها گفت: یه نکته‌ای را باید خاطرنشان کنم؛ در چند روزی که از تهران به این محل آمده‌ایم، چیزی که کاملا واضح و مبرهن بود، نجابت و متانت مردم آبادان بوده است، همه دست به دست هم داده‌اند و در حال خدمت‌رسانی هستند. از هیچ کمکی به نیروها دریغ نکرده‌اند. اما متأسفانه در این بین دشمنان هم بیکار نشسته‌اند و چون منافع خود را در خطر می‌بینند شروع به موج‌سازی می‌کنند تا عملکرد مثبت مردم را تحت‌الشعاع قرار دهند.

موسوی افزود: چیزی که واقعیت دارد این است که همه مردم این شهر و حتی استان، کنار نیروهای امدادی هستند و عده‌ای فریب‌خورده که تحت تأثیر القائات فضای مجازی، مردمی را که در حال عزاداری هستند را مورد آزار قرار می‌دهند. اینکه چهار نفر می‌آیند و شعار می‌دهند و مراسم عزاداری را بهم می‌زنند را نباید به عموم مردم و شهر آبادان تعمیم دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 41
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    51 16
    فیلم هاش هست چه می کند. دوره این ژستا گذشته
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      16 33
      هیچ فیلمی که یگان با مردم آبادان تعرضی کتید وجود ندارد
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      6 25
      تمام ادوات ضد شورش ابداعی غرب وحشی است ببین انجا با مردمشان چه میکنند
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      3 10
      ۲۲:۱۳ زمان منافقینی خود فروش ایکبیری مثل شما بیشتر از پیش گذشته شما برو با خواهر مسعود و برادر مریم حال کن....
    • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      5 0
      مردم غیور خوزستان
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      11 1
      چرت نگو ۲۳:۲۵چه ربطی داره ؟فیلمش هست که ساعات اولیه اصلا امکانات نبوده ومردم خودشون با وسایل شخصی مردمی که زیر آوار بودن رو بیرون کشیدن وتا شب هیچ امکاناتی اونجا نبوده پس الکی مقایسه چرت نکن یکی از آدمهایی که اونجا بودن گفتن پلیس ضدشورش آوردن به چه درد ما میخوره ما امکانات میخوایم بچه ها مون رو از زیر آوار بکشیم بیرون. حرف منطقی داری بزن نداری کلا خفه شو.
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      12 4
      هرکس که مخالف شما هست رو بهش برچسب منافق می‌چسبانید انگار خودتان مثلا چه خری هستید متوهم های نادان
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      5 3
      0003 چیه فشار اومده بهت
    • محمد IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      1 0
      به قول شما همه دروغ و شايعه كهريزك كه يك سند روشن واضح شفاف و كاملأ آشكار بود اعترافي كه خود مأموران حاضر در كهريزك و تمام درجه داران مستقر در آنجا كه در دادگاه يكديگر را مقصر اعلام ميكردن كه ٥ نفر فقط و فقط بخاطر شكنجه و ضرب و شتم مرحوم شدن كه معرفترين آنها آقاي روح الاميني بودن فرزند جانباز جنگ تحميلي
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    13 3
    بعضی مواقع سکوت بهتره
  • ddd ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    20 11
    چه کسی به شما اجازه داده برچسب انقلابی را به مردم بچسبانید؟!!!
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      4 11
      کی به تو اجازه داده از غارت بیای بیرون عمو یادگار بهتره بری باز تو غار....
    • رحمت عیدی IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      8 11
      ملت ایران افتخار میکنند که انقلابی و وطن دوست هستند، حالا کی به تو اجازه داده به مردم برچسب غیر انقلابی بزنی؟ خوب معلومه ارباباتون انگل لیس و آمریکا و اسقاطیل و سعودی
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      4 11
      کسی به تو رجوی دوست کاری نداره!شماساکت باشی بهتره!
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      4 12
      تو همون آلبانی به علف خواری ادامه بده
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      2 0
      ما که افتخار می کنیم انقلابی هستیم
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    21 5
    واقعا لعنت به اون احمق هایی ک روی خون های مردم موج سواری میکنن.
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      1 10
      احمق خودتی و جد و ابادت
  • مجتبی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    33 10
    همه دیدن از ترس بجای نیروی امدادی نیرو انتظامی به خوزستان و ابادان فرستاد!
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      18 2
      نیروهای نظامی آواربرداری میکنن؟ مجروحان را نیروهای نظامی بیرون کشیدن و به بیمارستان بردند؟ جانباختگان رو نیروهای نظامی از زیر آوار بیرون کشیدن؟ اونهمه نیروهای آتش نشانی از شهرهای مختلف اونجا تو گرما چکار میکردن؟ مزخرف گویی عادتون شده
    • رحمت عیدی IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      3 9
      یعنی خداییش اونهمه نیروهای امدادی و آتشنشانی و داوطلبان مردمی و نیروهای متخصص قرارگاه سازندگی خاتم رو ندیدی و معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور هم که از روز اول اونجا هستند واسه نظارت ندیدی!!؟ نجات یافته ها و پیکر جانباختگان رو براندازان و آشوب گران بیرون آوردن؟؟! و بعدش مگر طبق اونهمه تجربه قبلی براندازان و عوامل مزدورِ سازمانهای اطلاعاتی غربی عبری عربی و یک عده فریب خورده نا آگاه همیشه از اتفاقات اینچنینی سوءاستفاده نکردن واسه آشوب و اغتشاشش؟؟ توقع داری وقتی عوامل فتنه گر و برانداز تجمع عزاداری مردم آبادان رو بهم میریزن یا تجمعات اعتراضی و اغتشاشی راه میندازن واسه آشوب و اختلال در روند کار نیروهای انتظامی نباشن یا وایستن نگاه کنن که هر کاری دلشون خواست انجام بدن؟؟ انصاف هم خوب چیزیه هر چند وقتی منابع اطلاعاتیت پیجها و کانالهای برانداز و سلطنت طلب و منافقان داخلی اصلاحطلب و سبز و بنفش و یک مشت سلبریتی مفت خور بی عار خائن باشه دیگه انصاف و حقیقت جایی نداره، دوست عزیزم حداقل واسه وطندوستی و مردم دوستی و کشورت هم که شده غیرت و منطق و مبنا داشته باش مگه نمیبینی موقع اتفاقات ناگوار اینچنینی ارتش رسانه ای برانداز تو فضای مجازی یله و بی در پیکر کشور حاضر و آماده شبانه روز با لاشخوری سیاسی و تحریک مردم با اخبار دروغ و فیک و فتوشاب موج سواری بر احساسات و مطالبات بحق مردم تلاش میکنن تا بلکم با راه اندازی آشوب و بی نظمی مردم رو مقابل حکومت قرار بدن تا به اهداف شوم دشمنان این مرز و بوم برسند، وقتی موفق بشن آشوب و اعتشاش راه بندازن اولین چیز که امنیت هستش از بین میره بعد عوامل همون براندازا میان وسط میدون با تیر اندازی به مردم و کشته سازی(صدها فیلم و کلیپ از تیراندازی به مردم توسط عوامل مزدور و فتنه گر در آشوبها و اعتراضات قبلی وجود داره در فضای مجازی) و انداختنش به گردن پلیس انتظامی و ماموران امنیت دنبال آشوب سراسری و نهایتا براندازی هستند، بنظرت چرا دولت و حکومت نخوان امدادگر بفرستن واسه کمک به مردم و زیر آوار ماندگان و مدیریت سریع ماجرا در حالی که میدونن اگر اینکار رو نکنن کلی طبعات منفی داره واسه کشور و خودشون که یکیش عصبانی شدن مردمه؟؟ یا به نظرت آشوب و اغتشاش و نا امنی به سود دشمنان کشوره یا حکومت و دولت؟؟
    • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      1 0
      واقعا سطح حماقت مردمی که در امدادگری اخلال می کنند، کورکورانه هر ادعای بی سندی در گوشی هایشان آمد را باور می کنند، خودشان به عوامل فساد رای می دهند و خودشان هم طلبکارند و خودشان هواشو داشتند و... ترسناک است. مردمی که خود را تافته جدا بافته و قطب عالم بشریت می دانند که گویی فقط برای اولین بار در جهان شاهد چنین صحنه ای هستند!
    • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      5 4
      کور بودید که آنهمه دستگاه و نیروی امداد را ندیدید. البته برای محافظت آنها از شر مردمی بشدت ابله و اینترنت باور باید یگان ویژه هم آورد.
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      2 5
      آخه گاهی هم لازم است به پوزه بعضی ها باید پوزبند زد!!!!!!!!!!
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      2 10
      وقتی عده ای اراذل میخوان از آب گل آلود ماهی بگیرن باید ادبشون کرد.
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      2 9
      یعنی از تو قزمیت میترسن؟؟؟
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      2 6
      کل هیکل تو و امثال تو هم بشوند خنجر و نیزه کسی نمیترسه پس لطفا خف
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    16 1
    کلاهشون روش خط بود یا نبود؟
  • m IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    3 3
    سردار کوووو ماسکت ؟؟؟؟؟؟؟
  • فضای حقیقی IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    5 9
    درود بر مردان و زنان زحمت کش یگان ویژه من خودم بارها شاهد خدمت رسانی این یگان بودم اول نمیدونستم یگان ویژه نیروی انتظامی باشند بعدا فهمیدم خیلی بامرام هستند تو زمستان صدها ماشین گیر کرده بود توسط این عزیزان جابه جا شد تو کرمانشاه مرز مهران هم موقع کربلا رفتن هم اینها بازم خدمات رسانی میکردند تو شمال هم ماه رمضان با دهان روزه تو هوای شرجی هم راهنمای مسافران بودند تا خدای نکرده کسی غرق نشه خیلی بدرد میخوردند واقعا دمشان گرم.خدا همه کسانی که برای ما زحمت میکشند رو حفظ کنه
  • IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    3 8
    به عنوان یک 7 تیغه می گم نیروهای امنیتی نظامی ایران خیلی مظلومن از مدافع حرمش که می گفتن اینا برا پول می رن فلان قدر ماهانه می گیرن ثروتمندن و ... که چند روز پیش دیدین سردار سپاه قدس داخل پرایدش تو جنوب تهران ترور شد تا همین یگان ویژه که یکسری اسب انسان نما که فلج مغزی هستند در مورد این ها چرت تفت می دن نمی فهمن اتفاقی که برای نداآقاسلطان و تکنیک کشته سازی افتاد اینبار می تونست بین جمعیت داغدیده در آبادان اتفاق بیفته یا حرامیان تجزیه طلب برن داخل و مابقی سازه را پایین بیارن حتی شما دیدین که یک جمعیت حدودا 200 نفری چه جوری به سمت محل آواربرداری یورتمه رفتن که می رسیدن و سازه می ریخت 100 کشته رو شاخش بود و حالشو معاندین و ضدایران و ضدایرانی می برد امنیت و نیروهای نظامی ایران خیلی مظلومن چون امنیت کشور را در ناامن ترین نقطه جهان حفظ کردند اونم با این همه دشمن دولتی و گروه های تروریستی مثل سلفی تکفیری ها ، منافقین ، بهایی ها ، تجزیه طلب ها ، سلطنت طلب ها ، منحرفین مذهبی و ... برای دفاع از میهن و ملت حتی زن پا به ماه خود را رها می کنند بچشون به دنیا می آد و ندیده شهید می شن پدر مادر محتاج به کمک خود را برای دفاع از میهن و ملت رها می کنند خیلی هاشون هم شهید و جانباز می شن شهادت یکسریشون هم اعلام نمی شه تهش باز یکسری اسب انسان نما ، شیهه کشان در مورد این بهترین فرزندان ملت ، چرت تفت می دن و باز رسما می گن تو کله ما پهن پر شده هر کاری کنید ما فلج مغزی هستیم الاغیم نمی فهمیم ، یعنی خاک بر سر اونایی که پشت این بهترین فرزندان ملت چرت و پرت می گن آخه الاغ های نفهم ، اینا نبودن که تا سر کوچت هم نمی تونستی بری دست یکی از این همه گروه تروریستی می افتادی تا به 66 روش مختلف بهت عنایت داشته باشن بلکه اون موقع و تحت عنایت ویژه ، اون مغز نخودیت شروع به کار می کرد خاک بر سرتون که هیچ وقت نفهمیدین تا خود گور هم نمی فهمید نفهم از دنیا می رید .
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      3 0
      همیشه عده ای کاسه لیس وجود دارد که چون هنری ندارن مجبورن کاسه لیس باشن تا اموراتشون بگذره! با اراجیف گویی این کاسه لیسان چیزی از ارزشهای انسانی نیروی انتظامی کاسته نمیشه
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    3 6
    برای ایجاد آسایش و امنیت
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      2 5
      احسنت عالی
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    3 2
    من نمیدونم چرا هرکجای ایران اتفاقی رخ میده فورا سگهای امریکا وانگلیس واسرائیل ووهابی ها جمع میشن وشروع به واق واق کردن میکنن؟پس حضور نیروهای یگان ویژه واجب است تا برگردنشون قلاده بیاندازه وبندازه توی قفس تااینقدر زوزه نکشن
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    3 2
    حتی اگه دلایل امنیتی داشته باشه ، این نگرانی‌ به جا و درست است !! باید جلوی فرصت طلب ها رو گرفت !! مخصوصا گروهک الاهوازی و...
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 6
    دم یگان ویژه گرم
    • RoohiFeda JP ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      1 0
      اگه ایرانی بودین یکم دلتون ب حال این مردم میسوخت،
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      0 0
      ایرانی بودن از نظر شما یعنی تجزیه ایران و استثمار نفت و گاز و... توسط تروریسم آمریکایی و نوکری شیوخ خلیج فارس (مثل تحویل بحرین ) . یا نمی فهمی یا خودت رو به نفهمی زدی . دم تمام نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران گرم .
  • ناشناس IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 2
    ما خوزستانی ها در حادثه متروپل شاهد بودیم که دو سه روز اول فقط مردم عادی با اندک امکانات به آوار برداری مشغول بودند، حتی خانواده جلیلیان وخانواده صالحیان پور با تلاش وپیگیری خودشان اجسادشان را از زیر آوار بیرون کشیدند.در این شکی نیست که بعد از گذشت چند روز از سایر نقاط ایران تجهیزات به آبادان ارسال شد.
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    بعد از آزادی ی یگان ویژه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس